לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלתי יאמן - הבלוג של עמיחי יעקבי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

איך אומרים פיל נפיל בצורפתית?


 


מוצאי שבת, עשר בלילה, ג'ה-פן, הופעה של להקת פיל נפיל. הלהקה של העורך שלי.
 
אם התמונה בקנה מידה של 1:1, אני יושב על יציע עץ קטן מימין (בערך איפה שהעכבר שלכם עכשיו) ומעביר את הזמן עם  גולדסטאר עד שהם יתחילו.
 
לידי יושבת מישהי. אני מסתכל עליה, היא מסתכלת עלי.
 
את מכירה כאן מישהו? אני שואל אותה.
 
לא, היא עונה במבטא צרפתי מתוק, ואתה?
 
הבוס שלי הסולן שלהם, אני מסביר.
 
אני לא מבינה, היא אומרת ואני תופס שהיא מתכוונת לזה שהיא בקושי מבינה עברית.
 
את רואה את הבחור הזה? הוא עובד איתי.
 
אהההה, היא מהנהנת, אני באתי לגמרי במיקרה (אוני בותי לוגמרי במיחרה), היא מספרת. מישהו שלומד איתה באולפן (אול-פן) נתן לה הזמנה ואמר לה שכדאי לבוא.
 
גם אני בקושי מבין מה היא מדברת אבל מרוצה מהרעיון של שיחה עם בחורה צרפתייה.
 
היא בת 29, למדה גרפיקה בצרפת, ועבדה בעימוד במערכות עיתונים.
 
אני מספר לה קצת על העבודה שלי ולא בטוח לאן אני רוצה לקחת את השיחה, אבל לפני שאני מספיק לשאול איך קוראים לה, או מה הטלפון שלה, ההופעה מתחילה.
 
פיל נפיל משחקים אותה על הבמה והצרפתייה שלי זזה לפי הקצב של השירים. היא מבסוטה.
 
גם אני.
 
היתה אחלה הופעה. או לה לה (כל אותו הלילה לא ישנתי).
נכתב על ידי , 1/9/2003 19:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




25,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלתי יאמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלתי יאמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)