לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלתי יאמן - הבלוג של עמיחי יעקבי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

חגיגות השבועיים


בחגיגות יום ההולדת שבוע לבלוג הבטחתי שכשנגיע לשבועיים אני אחשוף משהו מבלוג הגעגועים הישן.
 
לפני שאתם ממשיכים - אזהרה: מדובר פשוט בהצצה חודרנית לתוך הגעגועים האינטימיים של מישהו. תחשבו אם זה מה שבאמת מתאים לכם לעשות עכשיו.
 
הנה קטע שנקרא צוואר טיפש:
 
צוואר טיפש

צוואר טיפש מתגעגע לשפתיים החמות והרטובות שלך.
 
היא חולה, אני מסביר לי ולו. היא לא תפתיע, לא תבוא.
 
ואתה אוהב אותה, נכון? הוא שואל.
 
אני לא השאלה כאן, אני מסביר לו - צוואר טיפש, זאת היא. היא לא מצלצלת, לא כאן, לא מחבקת, לא מזדיינת, לא מוצצת. היא כבר כמה שבועות מתעוררת מבולבלת וכועסת במיטה של אנשים אחרים.
 
אז למה אני כל כך מתגעגע? מקשה הצוואר את עורפו.
 
כי אתה טיפש. צוואר טיפש. אני אומר לו ובוכה עלייך מרוב געגועים.
 
איש טיפש, צוואר טיפש, געגועים טיפשים, קשיים טיפשיים, דמעות טיפשות, אלוהים טיפש.
 
מי האידיוט שהרשה לך לגעת בי, שפתיים אל צוואר, לפני יומיים?


נכתב על ידי , 5/9/2003 22:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




25,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלתי יאמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלתי יאמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)