The End Of The World אין בעיות-יש אתגרים |
כינוי:
INSIDE THE WALL בת: 35 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אוגוסט 2014
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 8/2014
מן הפח אל הפחת אז אחרי כמה מבחנים עם טעויות בלתי ניתנות להסבר (4 טעויות בפיזיקלית שאני יכולה להישבע שהתשובה שמסומנת בטופס שונה בתכלית ממה שחישבתי) וציונים מבאסים ברמות על, אמא הצליחה לשכנע אותי ללכת לאבחון לקשב וריכוז. אז אחרי כל תקופת המבחנים המייאשת הזו אמרתי שלמרות שאני שונאת את הרעיון של ריטלין, אם זו הדרך היחידה שלי לא לקבל 70 במבחן שאני יכולה ללמד את החומר אליו אז כנראה שאיו מנוס מלקחת אותו. אז היום הלכתי לאבחון. היו הרבה מבחני זיכרון מסוגים שונים ומבחן אחד במחשב שדרש ממני ללחוץ על רווח כל פעם שמופיעה על המסך אות, חוץ מכאשר מופיעה האות X ואז אני צריכה לא ללחוץ. את המבחן ביצעו בהתחלה רגיל ואז נתנו לי כדור ריטלין וביצעו את המבחן שוב. בלי הריטלין לחצתי על 21 Xים אסורים (שה קצת יותר מחצי מהם) עם הריטלין לחצתי על 24 Xים אסורים (66.7%) בקיצור - הריטלין לא השפיע עלי בשיט. וכן כנראה שיש לי איזושהי בעיית ריכוז. שאלתי תא המאבחנת על פתרונות אחרים, שגם ככה קיוויתי יותר למצוא כמו סדנאות ללמידה נכונה או שיטות למידה ועבודה שיפחיתו טעויות ריכוז. היא אמרה שבגלל שרוב הבעיה שלי היא במתמטיקה, ואצל רוב האנשים הבעיות מתבטאות דווקא בתחום המילולי (שלי אין בעיה איתו) אז רוב שיטות הלמידה שיש לא ממש יעזרו לי.
אז בקיצור כל מה שיצא מהאבחון הזה זה שאמרו לי שכן, יש לי איזשהי בעיה של קשב וריכוז אבל לרוע המזל אין ממש מה לעשות איתה ואני פשוט צריכה להכיר בה ולקבל את זה שלוקח לי פי 2 לפחות יותר זמן מלכל בנאדם נורמלי ללמוד למבחן (מה שגורם לזה שאני כמעט אף פעם לא מספיקה להגיע מוכנה) ושיש לי טעויות חישוב וטעויות ריכוז במבחן ושהציונים שלי לא משקפים את ההבנה שלי את החומר. פשוט שקבל את זה וזהו. נפלא לא?
אז אולי אין טעם שאני אעשה תואר. מה יעזור לי תואר שאני יודעת את החומר שלו כמו מישהו עם ממוצע 90+ רק שהממוצע שלי הוא 70? אפילו תואר שני לא ייצא לי מזה, וגם אם ייצא הכל יהיה בציונים נמוכים ובפי עשר יותר השקעה, אז מה זה נותן לי? אולי אני פשוט צריכה ללכת לחפש עבודה שלא מצריכה תואר ולחיות חיים של בנאדם עם אינטלגנציה ממוצעת ולא של מישהו עם אינטלגציה ויכולות גבוהים. כי זה טוב ויפה שאני מבינה חומר מורכב מהר ושיש לי יכולות גבוהות בכמעט כל תחום, אבל אם זה לא מתבטא במבחנים אז זה לא מתבטא בתואר. תואר לא בודק הבנה, הוא בודק מבחנים. ובמבחנים אין לי ממש סיכוי להצליח. אז באסה.החיים בזבל. אפשר לוותר על העתיד האקדמי שלי וזהו.
אני
| |
|