לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

בקשה מיוחדת.


ברצוני להודות למי ששלח את הבלוג שלי להתמודד בקטגוריות "הבלוג הקומי"

 

אבל עכשיו, כמו כל שנה... אני בבעיה רצינית.

אני צריכה להכניס שלושה פוסטים שלי ואני אף פעם לא יודעת איזה לבחור....

 

בבקשה!!!

 

מישהו?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב.

אה, וגם היה לי יום מחורבן, תודה ששאלתם.

 

 

 

 

 

אבל זה בסדר, גם כשצלחת נשברת הרבה פעמים השברים הופכים להיות קטנים מפעם לפעם עד שכבר אי אפשר לשבור אותם יותר.

נכתב על ידי , 7/7/2006 00:02  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרת משה ב-16/7/2006 20:51



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)