לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

שרביט הפחד


מכירים  את הקטע הזה ב"מעודדות צמודות" שיש להן שרביט כזה של הקבוצה שאם מפילים אותו על הרצפה זה עושה מזל רע ואז אחת הבנות מפילה אותו בכוונה וכולן מסתכלות עליה באימה?

 

טוב, אז תמר העבירה לי את שרביט הפחד המשונה הזה שמסתובב פה כבר כמה זמן והדבר הראשון שעבר לי בראש היה לשמוט אותו לארץ ולעשות לכולם מזל רע!

 

טוב... על מי אני עובדת, אני לא באמת כזאת.

 

אז 3 דברים שמפחידים אותי:

 

  1. מפחדת שלא ייצא ממני כלום- כל החיים מספרים לי איזה פוטנציאל יש לי, אבל מה הם מבינים בכלל. הם עוד לא ניסו להיות אני אף פעם.

 

  1. כשאני מספרת שאני לבד (אפילו אם זה לא בנימה רוטנת) אנשים מיד אומרים לי: "אבל את עוד צעירה!" אני מפחדת מהפעם הראשונה שבה כבר לא יאמרו לי את זה.

 

  1. אני מפחדת מהמוות- שלי או של אדם קרוב, זה הרי חייב לבוא מתי שהוא ויותר מדי CSI עוד לא עשה טוב לאף אחד.

 

ואני מעבירה את השרביט הזה (בזהירות, שלא ייפול) ל:

 

פנטזיונרית קריזיונרית

בחור טוב

גארפילד

 

יום נפלא...

נכתב על ידי , 12/7/2006 10:08  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיסיסיפי ב-23/8/2006 03:42



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)