לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

שלכת


אני רוצה לפנות בפניה נרגשת לעיריות ברחבי הארץ.

חורי הניקוז בצידי הכביש נועדו לצורך ניקוז מי הגשמים למניעת הצפות.

אם הם לא מצליחים לעשות את זה, אולי כדאי לחשוב על הוספת חורים כאלה.

 

התרטבו לי הרגליים וקפאתי מקור במשך כל היום!!


צריכים להתחיל להכשיר נהגי אוטובוס ע"י העמדה שלהם בשורות ארוכות, בימים גשומים כמו היום, על שפת המדרכה, נראה אותם אחרי זה נוסעים במהירות של 80 קמ"ש בתוך העיר בימים גשומים.

חארות.


היום יצאתי מהעבודה לכיוון הלימודים, תוך 10 שניות בלי מטריה הייתי ספוגה במים. אחרי חצי דקה הצלחתי להגיע לחנות הכי קרובה שבה יכולתי לקנות לעצמי מטריה.

זה היה כבר מאוחר מדי אבל הרגשתי ספונטנית ומדליקה.

כדאי לנסות את זה בבית.


איך זה שלחנויות פרחים תמיד יש מספר חינם?

תמיד!

 

אפשר לחשוב כמה אנשים עושים הזמנות מחנויות פרחים שיש צורך במספרי חינם.

 

שמתם לב שמספר הטלפון גם תמיד יהיה רשום מעל פתח החנות באותיות גדולות, זורחות וירוקות.

הן תמיד יהיו ירוקות.


כל החורף הזה גורם לאנשים להתנהג כמו קבלנים, כולם מתחילים לעשות עסקאות קומבינציה אחד עם השני.

כל אחד שמביא תפוז או קלמנטינה מנסה לסנג'ר כל מיני פרייארים ומשכנע אותם לקלף לו את התפוז ובתמורה הם מקבלים ממנו כמה פלחים.


סבתא שלי ישבה בבית ופתאום שמעה דפיקה בדלת, היא פתחה אותה (מאוד לא זהיר מצידה, אני חייבת לציין) ועמד שם חרדי שביקש צדקה. הוא אמר לסבתא שלי באידיש שהוא אוסף כסף "לחתן ממש ממש ממש עני"

סבתא שלי ענתה לו: "אז שיתחתן עם כלה ממש ממש ממש עשירה"

וסגרה את הדלת.

 

J


ישבנו באוטו ופתאום התחיל השיר "Hurt" של כריסטינה אגילרה. אמא שלי רצתה להעביר וכדי שהיא לא תעביר אמרתי לה: "אל תעבירי, זה שיר יפה. מלא משמעות. על מישהי שאבא שלה מת והיא מצטערת שהיא לא הספיקה להיפרד ממנו"

 

רק אחרי שאמרתי לה את זה, פתאום קלטתי מה אמרתי.

 

ואז אמא שלי התחילה לבכות ועניינים....

זהו, השיר הזה שרוף אצלי. אני לא יכולה לשמוע אותו יותר, עכשיו כשמשמיעים אותו ברדיו אני זו שמעבירה.


הצלחתי לצמצם את הדברים שאני מחפשת בבחור לרשימה הגיונית:

שיהיה דתי, שיצחיק אותי, שיהיה נקי, שייתן את תשומת הלב הראויה גם למראה שלי אבל שלא יתעסק כל היום בלרצות רק לגעת בי. אני לא רק יפה. יש בן אדם מסביב לחזה!

 

בכלל, לאחרונה גיליתי שיש לי הסטוריה משפחתית עצבנית של סרטן השד... אולי רצוי להרגיל את הבחור כבר מההתחלה שיש לי גם אופי בנוסף לחזיה קאפ C

 

 

 

וואו, מתי הספקתי להפוך לבחורה כ"כ בוטה.

אני רוצה שיירשם בפרוטוקול שאני בוטה רק לצורך ההומור...


 זהו,

 

שיהיה שבוע טוב לכולם,

תסעו בזהירות, הכבישים חלקים.

נכתב על ידי , 26/12/2006 17:31  
143 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתיש ב-16/1/2007 19:29



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)