לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חמישה דברים שלא ידעתם עליי


אז קיבלתי....

 

שרביט.... שגארפילד העביר לי.

וניסיתי לחשוב מה אני כבר יכולה לכתוב שאתם לא יודעים עליי.

אני מעט בבעיה, כי מה שאני כותבת כאן זה מה שאני מוכנה שתדעו ודברים שלא כתבתי כאן הם דברים שאני לא רוצה לספר או שנדמה היה לי שהם לא מספיק חשובים ולא באמת יעניינו מישהו.

 

אין לי באמת מושג מה אתם רוצים לדעת עליי, מה גם שהחיים שלי לא מאוד מעניינים. אני מסוגלת לספר חמישה דברים ולגלות שהם לא ממש מעניינים אף אחד או שידעתם אותם כבר ואז הם באמת לא יהיו מעניינים...

 

אז אני הולכת לחרוג מעט מהכללים. שאלו אותי בתגובות לגבי דברים שהייתם רוצים לדעת עליי ועל חמישה מהם אני מבטיחה לענות.

 

יום טוב,

 

אני.

 

נ.ב.

שאלות כמו "מה הטלפון שלך?" הן מטופשות והתשובה עליהן תהיה "נוקיה 3100".... הנה, קיבלתם בונוס... הדבר השישי שלא ידעתם עלי.... שלא תגידו שאני לא מפנקת אתכם כאן.

 

 

נכתב על ידי , 1/2/2007 12:14  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרת משה ב-12/2/2007 18:38



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)