לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

.


שבוע טוב, הרבה זמן לא הייתי כאן...

 

אני חשה צורך להצדיק את המנוי שעשיתם לבלוג... האין זה נורא?

השבוע נזכרתי שאני צריכה לפרסם פוסט. מבינים? נזכרתי!

הייתי צריכה להיזכר שיש לי בלוג...

אל תיעלבו, זה לא אתם, זו אני.

 

העניין הוא שאני ממש בתקופה טובה, טפו, טפו, טפו.

אני לא יוצאת עם אף אחד ואני ממש מתחילה להתרגל לזה.... אווו, מה זה אומר שאני מתחילה להתרגל לחיות לבד?

אני  לא חושבת שזה חיובי.

 

אבל התחושה שלי חיובית אז לא מעניין אותי. נמאס לי כבר להתעסק בשטויות... כל היום לצאת לדייטים ראשונים ושניים ושלישיים שלא לוקחים אותי לשום מקום.

פעם נהגתי להגיד שמכל אדם שפוגשים- לומדים משהו.

היום אני כבר מודה שזה שטויות... את לא מספיק ללמוד כלום מבחור שיצאת איתו פעמיים ושזה לא הלך בינכם כי הוא לא הצליח לעניין אותך מספיק בשביל פגישה שלישית.

גם אם הוא כן, אני כבר לא בגיל של "נישאר ידידים".

ואולי זה מה שהפריע לי כל הזמן, שעברתי את הגיל של "נישאר ידידים" ופתאום אני מרגישה זקנה ושחוקה שצריכה למספר את הבחורים שהיא יוצאת איתם רק בשביל לא להתבלבל.

 

אז זהו.

עכשיו אני לא יוצאת עם אף אחד ואני מרגישה נפלא.... יש לי זמן לחברים ולחברות שלי והערבים שלי עוברים עליי בנעימים, אני מתלבשת יפה כי אני רוצה ולא כי אני מכריחה את עצמי...

בטח בשלב מסוים אני אתפוס את עצמי מתבאסת שאני לבד... נו.... אף פעם לא ניסיתי לדחות את הקץ, אני עוד עלולה ליהנות מזה...


1. בפרסומת של נטורל פורמולה רואים לרונה לי את התחתונים.

למה זה חשוב?

זה לא.

 

2. אם החברים שלי היו מגיעים למסיבת יום ההולדת שלי רק כי עברי לידר מגיע, הייתי נעלבת ומבטלת את המסיבה.

לא... יותר טוב, הייתי מכניסה את עברי לידר למסיבה ומעיפה אותם. אבל זה רק כי אבק הכוכבים עלה לי לראש...

 

3. אם בחור פוגש אותי בבר, עומד מולי ודוחף לפה תיק תק.... אני יודעת שזה הסימן שלי ללכת.... לא להתקרב...

 

4. הפרסומת של סנו אוקסיג'ן (עם החולצות שנכנסות לכלא) היא הפרסומת הכי גזענית שראיתי אי פעם...

 

 

 

אני רואה יותר מדי טלוויזיה J חייבת להפסיק....


שיהיה שבוע מצוין,

אם לא עניין אתכם הפוסט הזה, אתם יכולים ללכת, אף אחד לא מכריח אתכם להישאר... אתם יודעים שאתם רוצים J

נכתב על ידי , 17/2/2007 20:36  
127 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-27/2/2007 12:17



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)