לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

.


אני מוצאת את עצמי הולכת בסופרמרקט ומעירה הערות ציניות לעצמי.

נהייתי סטנדאפיסטית של עצמי, זה לא משונה?


חשבתי שהצלחתי להתגבר על הטראומה שלי מהשיר של כריסטינה.

אבל אחרי שראיתי את עדי ותום בריקוד לירי, חזרה לי הטראומה.


אם אתם עולים לאוטובוס בשבע וחצי בבוקר בתחנה של כביש גהה, אל תתפלאו שיש עוד 25 איש שעולים יחד איתכם.

אם תעשו כמוני ותעמדו בסוף התור לעלייה לאוטובוס, גם תצליחו לעלות לאוטובוס הבא (הריק) שמגיע כמה שניות אחרי כן....


אם אני נוסעת באוטובוס ורואה בחור יפה, סביר להניח שהבחור לא ירד איתי באותה תחנה (לא שזה יכול לעזור לי, מה הוא יעשה? ילווה אותי הביתה? יגרור אותי לשיחים?)

אם אני נוסעת באוטובוס ואני רואה בחור יפה והוא יורד איתי באותה תחנה, בסוף אני תמיד אגלה שמקרוב הוא בכלל לא כזה יפה.


אני הולכת לעשות בדיקות דם, האחות אומרת לי שאני לחוצה.

איזה רוע לב להגיד למישהי, סתם, שהיא לחוצה.

מה כבר עשיתי? לא צרחתי, לא בכיתי, לא ייבבתי שאני לא רוצה זריקה ולא הפניתי את הראש מהמחט בשאט נפש.

מה יצא לך מלהגיד לי לפני שאני הולכת שאני "קצת לחוצה, לא?"

 

~ ועוד כשפגעת לי עם המחט בשריר ואחרי זה כאבה לי היד שלושה ימים, מטומטמת ~


כפכף.

 

למה קוראים לו ככה? האם זה עוד אחד מהחפצים שקוראים לו כמו הצליל שהוא משמיע?


מישהו חייב להסביר לי למה בשירותים של הקאמרי הברזים מופעלים ע"י חיישן.

הרי 90% מהאנשים שבאים להצגות בקאמרי הם זקנים, זה לא הוגן שאף אחד מהם לא מצליח להפעיל את הברז בשירותים.

 

פתאום יש לי דה ז'וו.... יכול להיות שאני כבר חוזרת על עצמי?

האם זה אומר שהגיע הזמן לפרוש, כי יותר מצחיקה מזה אני כבר לא נהיית?


בכל ערוץ שאני עוברת אליו יש קליפ של שלמה ארצי.

לפעמים אני סובלת כ"כ ממה שמשודר בטלוויזיה שאני מעדיפה מרתון פרקים של "במרחק נגיעה"


אפרופו "מרחק נגיעה"...

 

בלעעעעעעעעעע


"מבחינתו הוא ספג את השמן, מבחינתך את צריכה ניקול"

 

מבחינתי אתם צריכים להיות מעט פחות שוביניסטיים בפרסומות שלכם.


אתם ראשונים ברמזור אבל אתם בנתיב שתצטרכו לעבור ממנו כי מיד אחרי הצומת הוא חסום. הנהג במכונית שנמצאת בנתיב שלידכם מתקדם עם האוטו במשך כל זמן ההמתנה לרמזור, בכל פעם קצת עד שהוא כבר ממש בתוך הצומת. אתם חשים שזה בגלל שהוא לא רוצה שתדחפו לו לנתיב כשרמזור יתחלף. ואז הרמזור מתחלף, והוא בכלל לא חושב להאיץ ואתם עוקפים אותו בקלות.

 

אז בשביל מה הוא היה צריך להתקדם בכל פעם קצת אם עכשיו הוא בכלל לא ממהר לשום מקום???


תקראו לזה סטיה, אבל אני ממש אוהבת להכין טחינה.

 

אני אוהבת לראות איך הטחינה הגולמית הנוזלית, מתערבבת עם מים שהם כמובן נוזליים ואז פתאום.... נהיית טחינה סמיכה!

זה לא נפלא?


אין לי מה לעשות בפורים.

יותר נכון, יש מה לעשות, אבל אין לי חשק לאף אחת מהאופציות הבר אילניות המוצעות לקהלים הדתיים השונים.

יש למישהו רעיון מעניין?


הפרו שלי ייגמר ב- 25.03.07.... אני  חוששת לסבול מכאבי פנטום....


קר לי. כל הגוף כואב לי ובמיוחד הראש.

 

 

וצריך ללכת ללימודים היום.... אוווף.

 

שיהיה יום מצוין,

 

 

נכתב על ידי , 27/2/2007 10:13  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צורי ב-9/3/2007 15:07



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)