לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בס"ד, כשהייתי קטנה תמיד אמרו לי שאני חצופה ויש לי פה גדול, היום כשאני גדולה החלטתי לעשות מזה קריירה והלכתי ללמוד משפטים. וכן, אני עדיין מצחיקולית למדי...
כינוי: 

בת: 39

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

.


אני: "תגיד, היית יוצא עם דוגמנית?"

נ': "את רוצה להיות דוגמנית?"

אני: "אתה רוצה לצאת איתי?"


השכן שלי הצליח לנעול את עצמו מחוץ לבית וביקש ממני בקבוק פלסטיק וסכין. הוא ניסה לחתוך את הבקבוק ולעשות ממנו משהו שאפשר לפרוץ בעזרתו את הדלת.

הוא היה לחוץ בזמן וגם סתם לחוץ ולא הצליח לפתוח את הדלת.

התמזל מזלו והשבוע פג תוקפו של כרטיס האשראי של אמא שלי ומצאתי אותו מונח על השולחן וחשבתי שבעזרתו יהיה קל יותר לפתוח אותה.

נתתי לו לנסות והוא עדיין לא הצליח.

הצעתי לו בנימוס שאולי אני אנסה, הוא שאל אם אני באמת כזאת טובה בזה, אמרתי שלא אבל לא יזיק שעוד אדם ינסה.

אחרי פחות מעשר שניות הצלחתי לפרוץ את הדלת.

 

עכשיו אני לא יודעת מה יותר מביך.... אם לא הייתי מצליחה לפרוץ את הדלת או העובדה שהצלחתי לפרוץ אותה.

 

J


אני שונאת שאנשים טיפשים נוהגים.

צריך להוריד את כל הנהגים הטיפשים מהכביש.

 

אם שוטים לא נוהגים.


אז למה אני שונאת את "מרחק נגיעה"?

אין קלישאה שהסדרה הזאת הצליחה לפספס.

חרדיה תשריץ ילדים בכמויות אפילו אם היא מסכנת את החיים שלה, חרדים מחתנים את הילדים שלהם רק בגלל כסף, בחורים חרדים מתחתנים ומיד מתחילים להרביץ לנשים שלהם, רוסים הם שיכורים, רוסיות מסתובבות חצי ערומות, בחורה חרדיה מגיעה לגיל 18 כשהיא חרמנית רצח ולוקח לה בערך שבועיים לזרוק את כל העקרונות שלה מאחורה בשביל בחור חילוני שהיא לא החליפה איתו יותר משני משפטים ועוד שבוע וחצי בשביל לתת לו למזמז לה את הצורה. כן, כי ככה נראות דתיות באמת.

 

יכולתי להמשיך אבל נדמה לי שהבנתם את העיקרון.

 

עכשיו כשהמשפחה של רוח'לה המטופשת מחרימה אותה והחיים שלה מתפרקים, אני חושבת שאני יכולה להישען אחורה בנינוחות וליהנות מהסדרה באמת.


 האלופה חוזרת!!! איזו התרגשות!!!!


ההורים חוזרים היום מחו"ל, הייתי צריכה להכין שבת כמעט לבדי.

היה מתיש... לא רוצה להיות עקרת בית... מעייף מדי.


מזל טוב לילדה המדהימה הזאת שאם יש מישהי שאני מאחלת לה כזה אושר, זו היא.


 

 

ובברכת "עד שיעוף גם לי השולחן ערוך מהראש"....

 

שבת שלום,

 

נכתב על ידי , 9/3/2007 14:24  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרקטור ב-13/3/2007 22:47



95,745
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרת משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרת משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)