לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני :)

פה אכתוב על כל החיים שלי על כל מה שאני עוברת בחיים.. תקופות טובות תקופות רעות...לכולם יש תקופות כאלה נכון :) החיים לא מושלמים..אבל לא מתלוננת:) לאב יווו אוווול! מוואה....וחיבווווקי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

כל מה שיש על הלב :)


לא כתבתי הרבה זמן...חחח...סורי...אבל גם אין למי אנשים לא מבקרים פה...לא אוהבים אותי :(..

חחח..

חזרתי עכשיו ממסיבת רגאיי...היה ממש סבבה....האנשים ממש ממש נחמדים....אבל זה לא למה החלטתי ליכתוב...

החלטתי קצת לשפוך הכל...

היה לי חבר ונפרדתי ממנו לפני כמה זמן בגלל שהגיל התחיל להפריע לי ,הוא היה קטן ממני בשנה וחצי...

ועכשיו אני לבד....עם עצמי..ובהתחלה דווקא היה ממש טוב לי,אבל עכשיו כבר לא.

אני רוצה קשר..אבל קשר עם רגשות חזקים...משהו טוב כזה שישאר להרבה זמן ושהרגשות לא יתחלשו ויתחלשו כל הזמן עד שיעלמו...ואולי זה בכלל בעיה בי.

כרגע..בתקופה הזו,אני רוצה מישהו שיסתכל עלי במן מבט כזה שיחמם אותי מבפנים, מישהו שיחבק אותי ויעביר בי זרמים בכל הגוף,מישהו שינשק אותי ככה כמו שאף אחד לא נישק, מישהו שיבוא אלי בתקופה מסויימת יחבק אותי יתן לי נשיקה יסתכל לי בעיניים ויגיד לי שהכל יהיה בסדר.

אבל אמצא את המישהו הזה?איפה?

נדלקתי עכשיו חזק על ידיד שלי(יעני אחד מהחבר'ה שאני מסתובבת איתם) וניסיתי לרמוז לו...ואז סיכמנו שנדבר פנים מול פנים כשיחזור מהחג ,ומאז שחזר מנסה לא לשבת איתי אחד על אחד...ואז פשוט כתבתי לו...תשכח מה שאמרתי רק תענה לי בכנות...היית יכול להיות איתי בקשר,זה נראה לך הגיוני?ריאלי?מעשי?והוא אמר שהוא מבולבל עכשיו והוא לא יודע...המילים האלה אמרו לי הכל...שהוא פשוט לא מעוניין ולא נוח לו להגיד לי את זה ישירות ובפנים...אני צודקת?אם לא אז תגידו לי..

אז כרגע חזרתי ממסיבת רגאיי וידעתי שהוא יבוא,אז אמרתי לעצמי,גם ככה כבר פתחתי בפניו הכל,גם ככה האגו שלי ירד,אז אני פשוט אבוא אליו אנשק אותו ואז הוא כבר יחליט מה לעשות עם זה....

אבל אז כניכנסנו ראיתי שהוא שיכור...אז אמרתי לא אני לא אנסה כלום....

כי כמו שבחורה אומרת שאם ידיד שלה מנסה לנשק אותה או משהו כשהיא שיכורה במקום לשמור עליה....אז הוא מנצל אותה בגלל המצב...

אז לפי דעתי זה עובד ככה גם הפוך....

ת'אמת לא יודעת מה לעשות...דיברתי עם ידיד שלי מנתניה...וסיפרתי לו הכל והוא אמר לי ככה:

את בחורה יפה בגלל זה את נופלת על בחורים שרוצים...סקס,גוף,וכו'.

אבל חכי בסבלנות ....יום אחד הוא יגיע,אבל בינתיים תהני בחיים שלך..

הוא צודק....אבל אני רוצה למצוא את ההוא ואיתו להינות מהחיים :)

חזרתי מהמסיבה ...יותר נכון חזרנו אני וחברה שלי והלכתי לישון אצלה...ואמרתי לה אני רוצה אותו,והיא אמרה לי...תשכחי ממנו,כנראה אין סיכוי.

אולי זה באמת נכון....

לפרוש מהמסלול או לנסות להשיג אותו??

 

 

בקיצור אני ממש ממש עייפה...אז זזתי לישון...מחר בצפר.

 

לילה טוב נושים....חלומות מתוקים לכולכם....ונשיקות וחיבוקים לכם :)

חלומות פז ובוקר פגז:)

שיהיה לכם אחלה לילה ובוקר עוד יותר אחלה:)

 

נכתב על ידי , 7/10/2005 03:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37




171
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*SweeT*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*SweeT*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)