לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lostchild


"לא מי שמנה הרבה חי הרבה" ובלשון מודרנית יותר: "לא מספר הנשימות שנשמת הן שקובעות כי חיית הרבה, אלא מספר הנשימות שנעתקו מפיך"

כינוי: 

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

גלגל החיים


הסתובבתי בבלוג עכשיו. חזרתי ממש להתחלה.

הכל נראה היה פשוט פעם. אפילו שאז לא חשבתי ככה וכנראה ידעתי שיום אחד אני אחשוב ככה, וכנראה עוד כמה שנים אני אחשוב ככה גם על היום, אבל בכל מקרה, אני מרגישה שהילדה הקטנה שפתחה את הבלוג הזה היא בחורה בוגרת שסוגרת אותו היום.

הבלוג ליווה אותי כשהיה טוב ובעיקר כשהיה רע, והוא מציג חודשים ושנים של התבגרות.

הילדה החופשייה, היא אף פעם לא הייתה חופשייה ובכל זאת תישאר חופשייה לעולם ועד.

והילדה האבודה- לעיתים אני מרגישה שהיא אבדה ואיננה, ולעיתים אני נזכרת שהיא כאן איתי תמיד, היא לא אבדה, היא נמצאה, היא כבר לא אבודה אלא שייכת.


לא התרחקתי יותר מדי,

lost-child

love somebody sometime

להתראות. 

נכתב על ידי , 28/8/2007 19:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




... להתגעגע
נכתב על ידי , 27/8/2007 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבא


המון המון זמן.

 

נכתב על ידי , 20/8/2007 20:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,601
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreegirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freegirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)