לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Artist Formally known as Ze She'Ta'Ku'A Ba'Fifties


יומרנות כנה

כינוי:  זה שתקוע בפיפטיז

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

ה22 למאי 2006 (או: כי אתם לא אוהבים את זה כשאני כותב תסריטים)


<עשן לבן עולה מארובה>

<האפיפיור החדש וקרדינל כלשהו נכנסים לחדר>

 

קרדינל

וכאן, הוד קדושתו, כאן נמצא ה-טלפון

 

האפיפיור

ממש ה-טלפון?

 

קרדינל

כן, אדוני. 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע – קו ישיר לאלוק.

 

האפיפיור

אני ... אני יכול להתקשר עכשיו?

 

קרדינל

ודאי, אדוני. פשוט תחייג "1". אני אשאיר אותך לבד. שוב, ברכותיי ...

 

האפיפיור

תודה רבה!

 

<הקרדינל יוצא מהחדר, האפיפיור מרים שפורפרת זהב, ומחייג>

 

אלהים

יאלו

 

האפיפיור

אל... אלוהים? זה באמת אתה? וואו, אתה לא יודע איזה כבוד זה ... כלומר ... בטח שאתה יודע. אתה יודע הכל ... יא-אללה ... אלוהים! ה-אלוהים!

אין, אני שרוף עליך..

 

אלהים

תודה רבה, אני מעריך את זה.

 

האפיפיור

מגיל קטן כבר... כל הספרים שלך, העולם שבראת ... אוהב את הכל, באמת. אתה מהסופרים היחידים שלא נחו על עלי הדפנה וכתבו גם ספר המשך מצליח. זה מאוד מכובד, לא הרבה הצליחו.

 

אלהים

וזה בלי להזכיר את שוויץ

 

האפיפיור

בטח! שוויץ גדולה! ענקית! מפלים, פרות, כרי דשא ... איך שיחקת אותה עם שוויץ ...

אלהים, יש לי וידוי קטן. אפשר?

 

 

 

 

 

 

אלהים

ודאי, בני.

 

האפיפיור

אני ... בתחילת הדרך, כן? לא בשנים האחרונות. אני פקפקתי בקיומך בעבר. אבל עמוק בתוכי ידעתי ... ידעתי שאתה שם.

 

אלהים

תראה, זה קצת מביך ...

 

האפיפיור

אויש ... אני ... אני לא פגעתי בך כשחשבתי שאתה לא קיים, נכון? אני מה זה מצטער. שתדע לך, באמת, אני לגמרי איתך עכשיו ...

 

אלהים

זהו, אתה מבין, זה בדיוק העניין. אני ... אני לא באמת קיים.

 

האפיפיור

סליחה?

 

אלהים

לא ... לא קיים, מה לעשות. בדיוני. פיקציה, אתה יודע.

 

האפיפיור

אבל איך זה יכול להיות?

 

אלהים

ככה יצא. אני מצטער, תשמע, אני תמיד מרגיש מה זה חרא כשאני צריך לספר את זה לאפיפיור הנבחר החדש. זה כמו לגלות לילד קטן שאין סנטה קלאוס

 

האפיפיור

אין סנטה קלאוס?!

 

אלהים

שוב, באמת שאני מצטער ....

 

האפיפיור

אבל מה לגבי הבריאה, והפולחן, והטקסים, וישוע?

 

אלהים

מה אני יודע ... היית צריך לפקפק יותר כשאמרו לך לשקול את זה כאופציה.

 

האפיפיור

אבל פקפקתי! באמת שפקפקתי! עם כל הלב! עד הסוף היו לי ספקות, שתדע לך. הדת מאוד מעודדת ביקורת ופקפוק ו...

אלהים

מה אני אגיד לך... כבר ראיתי יצר ספקנות גדול יותר. איך בכלל אני יכול להיות קיים? אני כולי מורכב ממושגים סותרים. נגיד הקטע עם הלברוא אבן שאני לא יכול להרים ... איך המשכת להאמין בי אחרי זה?

 

האפיפיור

אנא אערף? נסתרות דרכיך ...

 

אלהים

והרעב? ומגיפות? והשואה! איך יכלת להאמין בי אחרי השואה?

תסתכל על זה. תקרא את הפרטים. זה ממש נראה כאילו יצרתי את השואה רק כדי להבהיר לכם סופית שאני לא קיים. ואתם, כמו פוצים, עם לחם הקודש והקתדרות המזופתות האלו.

 

האפיפיור

אני ... אני באמת לא יודע מה להגיד ...

 

אלהים

טוב, יאללה, שטויות ...

 

<פאוזה>

 

אלהים

 אני צריך לזוז עכשיו. שיהיה בהצלחה בתפקיד החדש, הא?

 

האפיפיור

כן, אה ... תודה.

נכתב על ידי זה שתקוע בפיפטיז , 22/5/2006 23:04  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



138,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה שתקוע בפיפטיז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה שתקוע בפיפטיז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)