לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Artist Formally known as Ze She'Ta'Ku'A Ba'Fifties


יומרנות כנה

כינוי:  זה שתקוע בפיפטיז

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

ה25 למאי 2006 (או: פוסט שתכליתו קארמה טובה)


קיבלתי את המייל הבא, ובגלל שאני כזה פילנטרופ ידוע וטוב לבב, החלטתי להביא אותו

לידיעתכם. בגלל שודאי למישהו מכם יש מחשב מקרטע (שכן אחרת הייתם מנצלים את

המחשב לדברים טובים יותר מקריאת הבלוג שלי), חשבתי שאולי תוכלו לעזור.

אם לא, תוכלו להעביר את זה הלאה, ואם לא אז פוסט נורמלי יהיה עוד מעט, בסדר?

פרזיטים.

 


 

"היי לכולם


אחד התלמידים שלי לשעבר מתנדב במועדון נוער בלוד.
ברור שהמקום נטול מחשבים, והוא זקוק לשני מחשבים עבור הילדודס.

האם למישהו מכם יש איזה מחשב ישן שהוא כבר לא צריך? או שאת כבר לא צריכה?
ושהילדים/נוער שם יוכלו להפיק ממנו תועלת? אם כן, אנא הודיעו לי ונעזור קצת לאנשים.

אגב, במידה ואין לכם/ן מחשב נגיש, אפשר אולי לגלגל את המייל הלאה למי שחשוד/ה
כמי שיש ברשותו/ה מחשב או שניים לתרומה.

תודה ותעשו חיים,
חגי."*
 
האי-מייל של אותו תלמיד לשעבר (אוהד, אני מניח), במידה ואכן יש לכם איך לעזור:
 

 
*התוכן שבהודעה אמין, ויש לי סיבה טובה להאמין שחגי לא מנסה סתם למעול במחשבים ישנים ומקרטעים.
כל הפיסוק שבהודעה על אחריותי בלבד.
נכתב על ידי זה שתקוע בפיפטיז , 25/5/2006 18:19  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



138,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה שתקוע בפיפטיז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה שתקוע בפיפטיז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)