לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Artist Formally known as Ze She'Ta'Ku'A Ba'Fifties


יומרנות כנה

כינוי:  זה שתקוע בפיפטיז

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

ה27 ליוני 2006 (או: פוסט הכנה לפוסט ספיישל - אתם יודעים שאתם רוצים לקרוא את זה)


לפחות אחד מהאספקטים של ניהול בלוג, מבחינתי בכל אופן, הוא כמו הבדיחה ההיא מ"סאות'פארק".
שלב א': פתח בלוג
שלב ב':
שלב ג': Profit!

וכך, כאשר שמעתי שהאתר בקבוק מחפש בלוגרים שרוצים לקבל מתנה ובתמורה לזה לכתוב על המתנה
מה שהם רוצים, הולהבתי.

 


אמנם, כפי שמסתבר משיטוט קצר בבלוגוספרה, כל המאגניבים דוחים את ההצעה, מעקמים את אפם,
ומדברים על יושר אמנותי.
בוהמיינים ארורים. why don't you get a job.
זה לא שאני חובב אלכוהול מטורף, באמת שלא. זה גם לא בקטע טינאייג'רי סטייל "או-וה,
אלכוהול זה משהו של מבוגרים, ולכן אעריך אותו יותר". זה פשוט שמשהו בי (הלאום היהודי,
אני מניח) אוהב דברים חינמיים.
אפילו אם צריך לעבוד בשבילם, כל עוד זה לא מרגיש יותר מדי כמו עבודה.

מה שכן, מוסר עבודה יש לי. ולכן אני לא סתם אקח את הפריביז שלי ואכתוב עליהם פוסט סתמי.
לא, ולא, ידידיי. אני מאמין בהתנייה קלאסית, ומעוניין להמשיך במגמת ה"תנו לי דברים בתמורה
לפוסטים", ועל כן אנו עומדים בפני פוסט-ספיישל-בקבוקי-יין שיזכה לשם הקליט "פוסט-ספיישל-
בקבוקי-יין!"!.

 

לכשאקבל את שני בקבוקי מרום גליל פיוז'ן של ברקן, אני מתכנן לערוך ערב גבינות ויין (או אולי
רק ערב יין, אני עוד מתלבט), בגינה ציבורית או בבית פרטי, עם קבוצה אקלקטית ואליטיסטית של
בני נוער.
הערב יתועד הן על-ידי (כתיבה), והן על-ידי אנשים נוספים (בתקווה לכריסטאן ולשירנוש כאחריות
על הצילום, ואולי אף אנשים נוספים).

אך, אבוי, מדובר בכ1968.8 מיליליטר משקל סגולי כולל. לו יגיעו מספר מצומצם של שמונה שוטים
שותים, יקבל כל אחד מהם רק 246.1 של הפיוז'ן.
אבוי בהחלט.

המסקנה ברורה: יש צורך בתהליך סינון קפדני.
על המשתתפים יהיה להגיש טופס בקשה (בכתב, או בעל-פה). תשובות תנתן לכל מי שיגיש את הבקשה.
עדיין לא ברור מה יהיה תאריך הערב, אך סביר להניח שהוא יערך ברמת השרון רבתי.

את הטופס אפשר לשלוח לי במייל, פה בתגובות, או, אם אתם חברים שלי ורוצים פרוטקציות, סתם
דברו איתי.

 

ה-טופס.
שם:    גיל:   מין:   ניידות (דהיינו: האם אוכל להגיע לרמת השרון):
מה אני בשבילך:    ותק בבלוג:    מה אתרום לערב:    מה אתרום לתיעוד הערב:   
שתייה של יין גורמת לי ל:    האם הגבתי לפוסט האחרון:   

 

בהצלחה!

נכתב על ידי זה שתקוע בפיפטיז , 27/6/2006 22:16  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



138,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה שתקוע בפיפטיז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה שתקוע בפיפטיז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)