לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"i hava fought a good fight, i have finished my course, i have kept the faith"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

שוב פה


לא עדכנתי כמה זצן כבר...

 

לא מוצאת לנכון...

 

היו לי דברים יותר חשובים לעשות מלכתוב..

הרבה מחשבות..

והרבה מאוד דברים חדשים..

 

אני צריכה להעלם..

לא להיות פה יותר!!!

 

לא לראות אף אחד..

 

החלטתי לתת לזמן לעשות את שלו... אולי הדברים עוד ישתנו..

אולי אנשים יבינו.. יחזרו..

 

בינתיים..

 

גיליתי שכאבים פסיכוסומטיים זה חרא!!!
וכמה מהם: (לפי סדר הופעה) דלקת ביד. כאבי ראש (לא חמורים במיוחד). צינון המלווה איכסה(כאילו הגוף שלי אומר -אהה את לא יכולה להוציא את זה - חהחה- תמותי). והאחרון עייפות וחום...

האמת שחום פיזי לא ממש יש...אבל התחושה..:/

 

בקיצור

גם דברים אלו עוברים..

פשוט רוצה שיהיה לו טוב..

אני כבר אסתדר...

(תרופות לא חסר לי:) )

 

 

אוהבת אותך תמיד!!!!!

(איזה יופי שלפחות פה אני יכולה להגיד את זה... )

 

אז אוהבת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

וזהו...

 

   

נכתב על ידי , 7/6/2008 14:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 219247277 

תמונה




5,998
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLola♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lola♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)