לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mickey mouse


יואו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אורחת


אורחת, אולי זה באמת מה שאני.

אף-פעם לא מרגישה בנוח.

באה רק לזמן מסוים.

מציעים לי כיבוד.

ואז הולכת.

אורחת.

אולי זה באמת מה שאני בחיים.

באה לתקופה מסוימת ואז הולכת.

תמיד הולכת כי אולי אני פוחדת.


באותו ערב מוזר

מישהו שאל:

האם אפשר לשנות את העבר?

והאישה החולנית ענתה בזעף:

העבר איננו תכשיט

חתום בתוך קופסא של בדלח

גם איננו

נחש בתוך צנצנת של כהל-

העבר מתנועע

בתוך ההוה

וכאשר ההוה נופל לתוך בור

נופל איתו העבר-

כאשר העבר מביט השמימה

זו ערמת החיים כלם,

גם חיי עבר רחוק עד מאוד.

אך האיש הגלמוד מלמל:

והלא היה פעם אברהם בתבל

זה שלא  לקח אפילו חוט

מנפש מולידו.

 

מתוך ספר השירים של זלדה.

נכתב על ידי , 8/6/2008 00:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SunShine~Babe ב-8/6/2008 16:53
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 197813398 




15,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~מנומשת~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~מנומשת~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)