לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי אני ומה שמי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

החלטתי לעדכן שוב


בפעם האחרונה.

כי אני נוסע לחו"ל לאח שלי ולהיות שם שנתיים בערך.

המצב של המישפחה שלנו בבית ביכלל לא משהו ואין סיבה להישאר כאן.

אני יחזור בשביל צבא ואחרי זה אני יחזור לחו"ל. אני לא מוצא את עצמי פה.

בקושי יש לי פה חברים וגם הים מתחיל להימאס עלי וזה מעציב אותי מאד.

אמא שלי גם לא מסתדרת פה ועל אבא אין מה לדבר.

אני עוזב . וגם לאח שלי, החבר הכי טוב שלי- עומר שכועס עלי שאני עוזב-

אחי אני מת עליך ואני מיצטער שאני עוזב, אתה מכיר אותי הכי טוב מכולם ואתה יכול להבין אותי.

ואני רוצה לומר למירב שכבר לא עונה לי למיילים שאני אוהב אותה נורא. היא הידידה הכי קרובה שהייתה לי במשך הזמן שאני פה בארץ.

אורנית האני אפילו שאנחנו לא דיברנו הרבה זמן אני רוצה לומר שהיה לי כיף לדבר איתך

וגם עם סתיו החמודה

ואם דן שפגשתי פה

וכל החברים שלי!

ארץ ישארל- אני אוהב אותך ואני מבטיח לחזור! אולי אני גם יעדכן מחו"ל.

אני מת עליכם!

נכתב על ידי , 18/12/2005 01:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על angelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)