לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NO Name.


שאללום לכולם!! אני דור,בן 15מירושלים..לומד באקדמיה למוסיקה ולמחול ומה אני יגיד לכם...זה הדבר הכי כיף שיש!!ואני רוקד..ואף אחד לא יגרום לי להפסיק! תהנו.. טאלי בנאלי עיצבה את הבלוג ושינתה עוד כמה דברים.תודה בנאלית שלי!

Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 195146421 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

30,000


שללללוםםםם

 

יש לי 30,000 כניסותת!! סחה עלי..חח אחרי איזה 3 שנים שיש לי ת'בלוג הזה..מה שאומר 10,000 כל שנה..שזה נחמד

 

 

נגמר החופש..לצערי..לא הספקתי לעשות כלום ממה שרציתי..הכי חשוב אבל נחתי לפני כל הבגרויות,הופעות,יום כוריאוגרפיה, ועוד כמה דברים..

 

ממממ..אתמול הייתי אצל עומרי במימונה ומזה נהנתי!! התגעגעתי לראות את כולם..

 

ביום חמישי אני ודניאל ניהיה שנה וחודשיים ביחדד!! שזה בעצם..שנה ושישית..חח..בקיצור, בטח אמרתי  את זה המון פעמים פה..אבל עוד פעם אחת לא תזיק:

 

דניאל שלי..אני אוהב אותך עד סוף העולם!!

 

 



יפה שלי..

 

 

 

 

עד כאן להיום

 

 

אוהב אותכםם!!

 

נכתב על ידי , 27/4/2008 17:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/7/2008 16:56



32,716
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורררר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורררר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)