לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It is my blog-It is my mistorin life...



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

הולכת להתפוצץ


מרגישה שאני הולכת להתפוצץ מאהבה אליו.

(אהבה חד צדדית, כמובן...)

הוא כל כך רחוק ממני, שזה משגע...

"סליחה, שכחתי מזה..."

"הייתי עסוק..."

תירוצים. תירוצים.

לפחות הוא הוגן מספיק כדי להגיד את האמת.

רק שהוא יכול להגיד אותה במילים יותר פשוטות:

אני לא אוהב אותך.

וכמה שזה עצוב, ולא מפתיע...

נכתב על ידי , 27/5/2007 14:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארגג


לפעמים אני כזאת טיפשה...

למרות שנראה לי שהמילה הנכונה לתיאור המצב היא יותר "פתאטית"...

התרגלתי שהוא מתייחס אליי יפה ועכשיו כשהוא לא מתייחס אליי לא יודעת איך לעכל את זה.

אני כועסת. כן, יש בי כעס מסויים. עליי, על עצמו.

בעיקר אכזבה.

אני יודעת שאתה מתחבר ואני יודעת שאתה קראת את ההודעה ששלחתי לך, אז למה אתה לא מגיב? למה אתה מחכה?

טעם רע כזה.

אני שונאת משחקי כבוד טיפשיים...

מעלה לי את הסעיף.

ומהמטומטם השני, אותו דבר.

הם פשוט משחקים איתי משחקים, ואין לי כוח לזה.

הלב שלי פשוט נשבר. הוא לא נסדק, פשוט נקרע לו.

ייקח לו המון המון זמן להתאחות.

**

הוא כבר לא מסתכל לי בעיניים.

טוב, מה ציפיתי? שהוא יסתכל לי בעיניים אחרי שאמרתי לו 'לא'?

הוא מנתח דברים יותר מדיי, מתייחס אליי בחשדנות.

אי אפשר להאשים אותו.

**

יש לי כל כך הרבה דברים לעשות, אבל לא מתחשק לי לעשות כלום.

רוצה לנוח.

רוצה ליסוע רחוק.

הכי רחוק שרק אפשר.

מפנטזת על עצמי נוסעת רחוק, לא יודעת לאן...

העיקר רחוק...

מה לעשות?

נכתב על ידי , 22/5/2007 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב


אז הקטע של החזרה לא ממש הולך, כי קשה לי להתמיד עם הכתיבה, אבל אני אנסה לפרוק חלק ממה שיש לי על הלב.

איפה להתחיל?

טוב, מכל התקופה ההיא, נשארה למרבה הפלא רק יסמין- שהקשר איתה הוא לסירוגין בלבד.

נתחיל עם זה שאני לא מזהה את עצמי במראה.

עושה דברים הזויים שמעולם לא חשבתי שאני אעשה.

דייט ראשון. מכתב אהבה ראשון. הבחור הראשון שאמר לי שהוא אוהב אותי.

אה, כן. הרסתי את זה. כמובן. כי לא אהבתי אותו בחזרה (אני אוהבת רק אנשים שלא אוהבים אותי בחזרה. זוכרים?)

דייט מהאינטרנט. עם בחור בן 26, כלומר מבוגר ממני כמעט בעשור.

הכימיה במחשב הייתה ענקית. בחיים, אני יש לי כימיה גדולה יותר עם הנסטי שהזמנתי \= וכל מיני חרטות שמציקות.

לפחות הוא היה הוגן איתי.

התאהבות נואשת בזמר מוכשר, שעד לא מזמן פינטזתי שהוא ישיר את השירים שלי.

ואז גיליתי שכל מה שאני כותבת הוא זבל לעומת מה שהוא כותב.

ובנוסף, הוא גם לא שם עליי במיוחד. ומובגר ממני. וכל פעם שאני שומעת אותו, בא לי לבכות. עד שבוע שעבר לא הבנתי למה. פתאום הבנתי שאני אוהבת אותו, והלב הוא זה שמציק.

אה, וחבר שלו. כימיה מטורפת. קצת יותר לגילי. אך, מרפי עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב (מתאכזר אליי) ומחליט למקם אותו בקצה השני של הארץ.

נהדר.

טוב, כמו שאתם רואים חיי האהבה שלי אינם בשיא פריחתם בימים אלה \= ועדיין לא דיברתי על הבחור בן 18 ששבר לי את הלב.

**

מה עוד? בגרויות. טוב, יצא לי לעשות כמה כאלה. ציונים לא רעים בכלל. לא מתלוננת.

נשארו עוד כמה לעשות השנה. אני אעשה אותן.

בבגרות הראשונה שלי ישבתי מול השולחן ואמרתי לעצמי "לעזזאל, בשביל זה למדתי כל כך הרבה?"

נראה לי טיפשי ללמוד 12 שנה בשביל לעשות מבחן שיקבע את העתיד שלך, לפי כמה אתה יכול לקרוא את המיקודית בלי להשתגע. נראה לי מיותר לגמרי. אולי זה רק אני.

**

קצת איבדתי אמון במערכת. העולם משתגע. לא צריכה להיכנס לפוליטיקה של היום, אבל תסכימו איתי שזה הדבר הכי לא הגיוני בעולם שיש לנו נשיא מטריד מינית, שר אוצר גנב, חבר כנסת סוטה, ראש ממשלה מושחט ושר ביטחון שלא יודע אנגלית (וגם לא יודע מה הוא עושה במשרד הביטחון, אבל ממשיך להיות שם...)

**

נכון שנשמע מדכא? חכו, עוד לא שמעתם כלום...

נכתב על ידי , 21/5/2007 20:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




8,672
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss.Mistor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss.Mistor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)