לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תני לדברים לגעת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

אחת-אפס




לעזאזל, אני טובה. האויר דחוס, מחניק, מתחנן שנחלץ את עצמינו מתוך החלל. את הבעות הפנים אני רק בקושי רואה. ריח שעל-גבול-המוגזם מתפנק בנחיריים שלי, ועוד לא החלטתי אם לנשום או לחכות. מיישרת את קמטוטי החולצה שלי ואני דרוכה עד לקצות השיערות. אתה מכמת מילותיך בדיוק של פואטיקה. אם היה כאן מואר יותר ולו במעט, יכולת לראות את עיניי המזוגגות נשפכות מזויותיהן בטירוף אלכוהולי רגעי. אם היה כאן רועש פחות, יכולתי לגנוז את שלך. נסחפנו לכדי קרב-מגע מחושב. הראש שלי מתערטל בפניך כמו זונה צייתנית, אתה מתקרב, מתמוגג אל תוך עור צוארי, שאדע. גופי מתחנחן על דעת-עצמו, מבלי משים אני רוצה. השפלתי מבט בחיוך מעורב, התנצחות מילולית, אחת-אפס לך. 
נכתב על ידי , 8/6/2008 15:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37

ICQ: 171683344 




29,613
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להולכת בשקט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הולכת בשקט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)