לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאנה, פשוט ככה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

אי שקט


אולי זה היום הראשון של שנה שנייה, אולי זה הלחץ, אולי העובדה שכולם עוזבים את חיפה ומתפזרים למיליון כיוונים שונים,

לא יודעת מה, אבל משהו גורם לי לאי-שקט כזה. כאילו שד טזמאני מתרוצץ לי בפנים וגורם לי ללחץ כזה לא מובן, אי-שקט.

לא מצליחה להיפתר מזה, אולי כי אני לא יודעת מה יהיה השנה, ואיך יהיה, אולי כי אני מפחדת שלא יהיה כיף. לא יודעת מה זה,

משהו גורם לי לאי-שקט הזה. עצבנות לא נפתרת, לחץ לא מובן.

מקווה שזה כבר יעבור, כי נמאס לי, לא אוהבת שינויים וימים ראשונים. שיהיה כבר עוד חודש..

נכתב על ידי לאנה , 9/11/2008 18:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לאנה

מין: נקבה




4,235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)