לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hell wasn't built in a day


משהו חורק לי במח, וזה לא רק הטימטום.

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

כבד, יתושים, יעקוב ועוד...


הכבד בוכה. הריאות נחנקו כבר מזמן... אני באמת תוהה איך אני עוד נושם. משבוע שעבר אנחנו חוגגים את הגיוס של הצעיר שבחבורה יעקוב\"נשכה אותי תורכייה בזין".
מחר הוא הופך רשמית לציוד צבאי ועובר שרשרת חיול, מתגייס למג''ל. כן מישהו הולך לתת לאחד האנשים הנאצים יותר שקיימים פה להיות מפקד אבל היי פשוט הרבה בהצלחה לו.
היום פותחים בשבילו את הג'ק דניאלס החדש שלי, אחלה סיבה למסיבמבה (אעע טראומות ילדות! היה כזה משחק מחשב אם מישהו זוכר?).

חוץ מזה שלשום היה מבצע עריקים הביאו בסביבות ה60 איש לכלא 4, איכשהו שרדנו את הקבלות של כולם... אחד הימים היותר ארוכים ונוראיים שאני זוכר.
אבל מצד שני אתמול ב9 וחצי בבוקר כבר הייתי בבית, יצאתי שלשוש!
אז החיים כן טובים במקצת... היו אפילו מאוד טובים אם לא היו כל כך הרבה יתושים מציקים שהגיעו עם גל החום הקטלני הזה.
המסקנה היא כמובן שההורים שלהם אחים ומוות בגז לכל היתושים.

לאחרונה התחילו להכריז על להקות שמגיעות לארץ במסגרת Anthem fest שיתקיים באוגוסט. בינתיים ידוע על וית'ין טמפטשון, דארק טרנקוויליטי, אופת', דה האנטד, בצפר, דיי:סוורם (הורקור) וכנראה סיילם.
עוד 3 להקות מחו''ל יוכרזו בקרוב. לא יודע מה איתכם אני לא יכול לחכות לזה... סוף סוף פסטיבל עם רמה בארץ =)
נכתב על ידי , 26/3/2008 10:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-5/4/2008 18:30



9,149
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Pitbull אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Pitbull ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)