לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me myself & I


אהבה היא כמו באר עמוקה, אפשר לשתות ממנה פעמים רבות, אך אפשר ליפול לתוכה רק פעם אחת

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

בלעעעעעעעעח היסטוריה וקצת חשמל סטטי


טוב אז כמו שאתם יודעים,או יותר נכון יודעות, כי רק דנצ' ולישון קוראות כאן (i have no friends :-|). ביום רביעי יש מבחן בגרות בהיסטוריה,ובינתיים אני חורשת (בין עדכון לעדכון בפייסבוק ז'תומרת).

בכל אופן, מזה נמאס לי כבר...יעני בשיא הרצינות, מזה לא מעניין אותי המלחמה הקרה, ומסך הברזל ובקקא הזה שטרומן המציא...

כאילו פאק!!!!זה היה לפני טריליארד שנה.

ובכלל,מעניין לי ת'טוטה למה סטאלין והנשיא האמריקאי היו בכסאח....

 

ארררררררררררררר.....מעצבן אותי

שיגמר כבר...

בלעעעעעעעעעעעעע

 

 

 

 

ועוד דבר שממש ממש ממש מרתיח לי ת'מוח.

הפאקניג חשמל סטטי שיש באוויר.

אני מתחשלמת פאקינג 30 פעם בשעה!!!!!

אני פותחת חגורה->חוטפת שוק

חוגרת חגורה->חוטפת עוד אחד

פותחת דלת->שוב

 

וכל זה בערך 30 פעם!!!

בבוקר וב-3!!!

 

נמאס לי!!!!

אין לי אצבעות כבר.

 

בלעעעעעעעעעע

 

 

טוב נמאס לי,

הזדיינתי מפה...

 

נכתב על ידי , 19/1/2008 15:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעדכנת כי דנה ביקשה "יפה":|


טוב אז קודם כול התמכרתי לפייסבוק!!!

אני כזו פאתט שבא לי להצליף לעצמי עם קבנוס, אבל בגלל שאני פאקצה אני אסלח לעצמי.

 

וואי, היום הייתה לי אחת השיחות המצחיקות עם אבא שלי.

|אחרי העבודה|

אבא: אני צריך להכנס לתחנת דלק.

אני: סבבה.

אבא: אז איפה סבבה רוצה לרדת?

אני: סבבה צריכה מפתח.

אבא: לסבבה צריך להכניס מכות!!

אני: סבבה!!!!

 

קיצר זה היה מצחיק,אבל אתם בטח לא הבנתם כי אתם...מ-פ-ג-ר-י-ם-!!!

 

קיצר אני צריכה ללכת לזרוק חום.

 

 

נראה אותכם!

3>

נכתב על ידי , 7/1/2008 20:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כעבור 20 שנה!


איזה קטעים! הבלוג הזה עדיין פעיל.

פתחתי אותי בכיתה ט' (!!!!!!!!!!!) והוא עדיין פאקינג פעיל!!!

איזה הזוי.

 

יאללה,קבלו תמונה.

סתם כי באלי,וגם כי אין לי משו יותר חכם לתקוע פה:P

 

אני וגרשט באוטובוס!!

 

 

 

 

KISS ממני ומדנה! kisssssss

 

 

 

סתם תמונה. =]

 

 

 

אני והחיפושית באונ' ת"א. אני והחיפושית הכי כוסית בעולםםםםם

 

ניצנההההההההההההההה...היה להיט!! ניצנהההההההההה

 

 

היום כיפור הכי מושלם בעולם!

עם נופרי,דנה ונאור=] יום כיפור הכי כיייף בעולפ

 

 

 

יאללה ביצז' מספיק לכם!

 

פולי

-3>-

נכתב על ידי , 3/1/2008 17:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





529
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo Name Girl‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No Name Girl‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)