לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

ככה לא עושים שיווק - פלאפון דרשו ממני כסף בעבור "פרס".


ביקרתי היום בועידת האינטרנט של דה-מרקר (ה Com.Vention). בין שאר הביתנים עברתי גם בביתן של פלאפון שהציגו שלוש עמדות משחק מבוסס WII. בכל שעה וחצי, בעל הניקוד הגבוה ביותר יזכה במכשיר סלולארי - פאלם טריאו פרו.

שיחקתי וזכיתי

לאחר הזכיה, התברר לי כי זו לא סתם מתנה, אלא היא מותנית בהצטרפות לפלאפון במסלול הכולל שיחות ואינטרנט והתחייבות ל 18 חודשים (קנס יציאה הוא 1800 ש"ח). העלות המינימלית של תכנית כזו היא לפחות 2000 ש"ח.
גם לו הייתי לקוח פלאפון, לא הייתי מקבל את המכשיר בחינם מפני שהם היו מחייבים אותי בהזמנת קו נוסף עבור המכשיר (כך על פי הנציגים). כלקוח חברה אחרת, התאפשר לי לנייד את המספר שלי (ואם אני בהתחייבות, לשלם קנס).

ולפיכך ויתרתי על הזכיה!





ועידת העסקים, למי שלא יודע, היא ועידה שמכנסת אנשי הי-טק, ביניהם מנכ"לים של חברות קטנות (כמוני) וגדולות.
בין הזכיה לרגע שבו החלטתי לוותר (למרות שתיאורטית יכולתי לקבל את המכשיר, לשלם קנס ולמכור אותו ברווח) דיברתי עם עשרות אנשים על ההתניה המרגיזה והחוצפנית הזו. ממנכ"לי חברות גדולות בחו"ל ועד סתם חברים שהיו שם (אנשי הי-טק, עיתונאים וכו').

בעידן של מדיה חברתית, ווב 2.0 ושיח לקוחות, פלאפון העדיפו להשקיע עשרות אלפי דולרים בביתן, אבל לא אלפיים ש"ח כדי לתת פרס אמיתי. סמסונג אומניה נתנו מכשירים בחינם לבלוגרים כדי שיכתבו עליהם, אבל פלאפון מנסים לאלץ לקוחות להצטרף אליהם במקום לגרום ללקוחות לרצות להצטרף.

אם אנשי השיווק של פלאפון היו טורחים להכנס לפאנלים שדיברו בדיוק על שימוש ברשתות חברתיות לצורך יצירת באזז חיובי, אולי הם לא היו נתקלים בהודעות המאוכזבות שכתבתי בטוויטר (תוך שאני מתייג את הכנס, כך שכל מי שקרא את שלל ההודעות שנכתבו בקשר לכנס נחשף גם להודעה שלי) ובפייסבוק (עם קישורים לפוסט הזה).
קל להבין שאם הם היו פשוט נותנים את המתנה, הייתי מקשיב ביתר נכונות להצעות שלהם לגבי מכשירים עסקיים ואם היה לי עכשיו את הפאלם (ולהזכירכם, אפילו פיתחתי בזמנו אפליקציה לפאלם) הייתם רואים פה פוסט אחר לגמרי.

הנציגים שהיו שם ניסו לשכנע אותי ואפילו הציעו לי חודשיים חינם חיבור לאינטרנט, יכול להיות שבחישוב של תכניות ומסלולים היה יוצא לי זול יותר לעבור לפלאפון, אבל לא בצורה כזו. אם זו המדיניות שלהם בחלוקת מתנות לאנשי עסקים שמגיעים לכנס, אני חושש לגלות מה תהיה המדיניות שלהם כשכבר אהיה לקוח.

לא מזמן כתב ליאור צורף ממיקרוסופט על הוטמייל החדש. הגבתי שם וסיפרתי על התלאות שמיקרוסופט העבירו את משתמשי הוטמייל. בין השאר: הגבלת נפח תיבה, מחיקת הודעות אם לא נכנסת לתיבה במשך 90 יום וחסימת האפשרות להתחבר דרך חיבור POP. ליאור ציין שחיבור ה POP חוזר עכשיו להוטמייל כי גם מיקרוסופט הבינו שלקוחות לא מרוצים פשוט עוברים לאלטרנטיבות הטובות יותר.
היום:
- פייסבוק מבטלים שינויים שבוצעו באתר כי המשתמשים (=לקוחות) לא היו מרוצים.
- בזק מקדמים את אתר B144 אחרי ששנים הם ניסו להחביא אותו.
- ערוצי הטלויזיה מעבירים תוכן לאינטרנט בכמויות אדירות.

ורק פלאפון, כאילו הטכנולוגיה לא נושפת בעורפה, נשארת עם המנטליות הישנה. חבל.

נכתב על ידי , 29/3/2009 16:10   בקטגוריות ., FaceBook, סלולרי, עצבני, פאלם, צרכנות, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Puddle Of Grace ב-30/4/2009 23:17



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)