לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

יאמי


הימים עוברים ואין זמן לעדכן, אז הנה מקבץ עדכונים מהשבוע האחרון:

 

ביום רביעי נירית ואני הלכנו לראות את המחזמר שיקגו בבית האופרה. את הכרטיסים קיבלנו במתנה ליום ההולדת מהחברים. המופע היה מהוקצע ומרהיב כצפוי, והאוירה של ללכת למופע היתה כיפית. לעמוד בתור לחניה, לעלות עם דן שילון במעלית (אתם תהיו בשוק, הוא היה לבוש בשחור), להתסובב בלובי בניחותא ולהכנס לאולם הבאמת יפהפה. כיף של ממש.

אין ספק שמיה דגן גונבת את ההצגה. ריטה גמישה מאד, שרה נפלא, ורוקדת נהדר. אבל לא ממש יודעת לשחק. ריקי גל שרה כמו שרק היא יכולה, ומשחקת לא רע. אבל לרקוד זה לא בשבילה. ישראל קטורזה מצחיק בעל כורחו, ונכנס לתפקיד בצורה נהדרת, וששי קשת פשוט עושה את מה שהוא הכי טוב בו, ומתעלה על עצמו. באמת שכיף לראות.

אני חושב שחלק גדול מהקרדיט מגיע לאהוד מנור שעשה עבודת תרגום באמת מופלאה. ראיתי את הסרט כמובן, והעברית יושבת טבעי לגמרי על המחזמר.





בסוף השבוע היו כתבות ברדיו ובאתרי אינטרנט על אתר אוליפיאדת הגיאוגרפיה, שבא עם רעיון די נחמד שאומר בואו נבדוק את הידע הגיאוגרפי של תושבי מדינות העולם. לכו ותנסו, זה שעשועון לא מזיק.

כשקראתי על זה כתבה בוואלה, סוריה היתה במקום הלפני אחרון, וישראל במקום די טוב (18 כמדומני). למחרת דיברו על האתר בגל"צ, וסוריה היתה במקום הראשון וישראל די התדרדרה. עכשיו כשאני בודק ישראל במקום ה 92 וסוריה במקום ה-16.

כל זה מעניין לא בגלל הידע הגיאוגרפי לכאורה של המשתתפים, אלא משתי סיבות אחרות:

א. ככל שמספר המשתתפים גדל, כך קשה יותר להשיג ציון גבוה. אחוז האנשים שיודעים לזהות תוך 200 שניות מיקום של 10 מדינות אקראיות על מפת העולם הוא לא גדול ממילא.

ב. אני מאמין שאם כל המשתתפים היו עושים זאת בצורה הוגנת, ציוני המדינות היו נעים סביב ה 40 אחוז ולא סביב ה 60%-70% כמו אצל 100 המדינות הראשונות. זה בעצם מבחן הוגנות. קל מאד להיבחן ולהעזר באטלס, או אפילו באתר שמאפשר לבחור מדינה ומיד לראות איפה בעולם היא נמצאת. על פי הממצאים באתר, המדינות ההוגנות ביותר הן טייואן, סינגפור, ברזיל ובולגריה. אני חושד שכמה ישראלים מקוריים הביאו את מיקרונזיה למיקומה במקום הרביעי.





גוגל פתחו שירות חדש - Groups בגרסת בטא. האם תהיה פריחה מחודשת ל UseNet? אני לא חושב. יותר מדי בלאגן יש שם נכון לעכשיו, הממשק לא משהו, ויש מערכות פורומים טובות בהרבה ברשת. חסר שם גימיק או משהו שימשוך את הקהל, ולא, הארכיון העצום לא ממש מהווה מוקד משיכה. אף אחד לא רואה את ערוץ 1 למרות שהארכיון שלהם עצום.
נכתב על ידי , 7/12/2004 01:28   בקטגוריות עדכון, .  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארטמיס ב-26/12/2004 02:40



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)