לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

זומה - עכשיו הם כבר הגזימו






למה אני ער בשלוש בלילה? שאלה טובה.

הכל באשמת פופ-קאפ.

מילא Bejeweled, היה ממכר, אבל במידה. אבל זומה זה כבר ממש ממש מוגזם.

אי אפשר להפסיק לשחק! די כבר.

 

נירית ואני רבים על המחשב. אני ממש מקווה שזה יעבור לי עד סוף סוף-השבוע.

אם יש לכם שכל, אל תעשו את הטעות של ללחוץ על הלינק למשחק.





מאז הנסיעה האחרונה שלי לצרפת, שבה הזמנתי מלון חביב דרך האינטרנט, נכנסתי לרשימת התפוצה של רשת המלונות ההיא. אני לא יודע למה, אבל לא הסרתי את עצמי משום מה. שיהיה. מדי פעם הם הציעו מבצעים שלא רלוונטים לגבי, אבל רציתי שישאר לי במודעות הלינק אליהם.

אתמול קיבלתי מהם אימייל בזו הלשון:

 

Dear Sir,
According to the new French Law « Loi sur la confiance dans l'יconomie numיrique » we need your explicit agreement to continue to send you federal-hotel.com newsletter as well as the special offers (discounts, stays...) Yes - I confirm my inscription The whole team of federal-hotel.com thank you again for trusting them.

א. כל הכבוד.

ב. הלוואי ובקרוב אצלנו.

ג. ברור לי שרק חברות מכובדות ינהגו כך, ורוב הזבלנים מסוג הויאגרה, הסקס, המשכנתא וחבריהם פשוט יתעלמו. כמה חבל.





אם סמן העכבר שלכם נראה קצת מוזר, סימן שהניסוי הקטן שלי הצליח. :-)  (יעבוד רק כשרואים את הפוסט הזה על המסך)

נכתב על ידי , 25/12/2004 02:51   בקטגוריות אינטרנט, .  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוֹעָרִית ב-31/12/2004 14:32



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)