לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

כמה מלים על המבחן ההוא, של קובי.


כן, נו, אני מודה, עשינו את מבחן ה IQ ששודר בטלויזיה.

ממוסחר, טפשי, אבל עדיין נחמד לדעתי.

הנה כמה הערות על התכנית:

א. המבחן לדעתי היה קל בהרבה מזה של השנה שעברה. זה לא שהתרגלתי, אני מכיר מבחנים כאלו המון זמן, ואפילו עבדתי בתחום קצת.

ב. לדעתי היתה טעות באחת השאלות (שאלה 38 - היה שם ריבוע קטן בריבוע גדול). ניתן היה להשלים את היחס כסיבוב של הצורה ב 90 מעלות או כהיפוך, מה שמביא לשתי תשובות נכונות אפשריות, וזה נחשב לפאשלה במבחנים מעין אלו.

ג. השאלות האחרונות כבר היוו אתגר רציני יותר (בעיקר האחרונה, שהזמן אפשר בה ניחוש מושכל בלבד). חבל שלא שילבו יותר שאלות כאלו בשאלון.

ד. אופן חישוב הנקודות מחפיר. פשוט כך. יש נוסחה פשוטה לחישוב ה IQ, אבל אסור לשים נוסחה בטלויזיה חס וחלילה, אפילו בתכנית כזו. אז היום יש לי X נקודות, ובעוד שנה יהיו לי X+2 נקודות. אופס, שמתי נוסחאות בבלוג, אבל אני סומך עליכם שתבינו (או שתשאלו).

ה. נירית ואני קיבלנו את אותו מספר נקודות. איזה כיף זה. אני בטוח שנגה תעבור את שנינו.

ו. כל כך ברור שהצעירים יקבלו ציון טוב יותר מהמורים ב IQ. בונוס הגיל הוא משמעותי מאד.

ז. כל הכבוד לבחור שזכה. באמת. אבל אני לא חושב שמישהו בארץ היה מתחלף איתו אלמלא העובדה שהוא זכה ב 50 אלף ש"ח.

ח. טוב שהיו פרסומות. הספקנו להשכיב את נגה, להכין ארוחת ערב, ללכת לשירותים ועוד כמה דברים שאי אפשר לעשות באמצע מבחן.

ט. קובי מידן השתפר. גם עזר מאד שהפעם לא ניסו להצחיק בעזרת קומיקאי סוג ז' שהלך וראיין אנשים וניסה לספר דחקות "על אנשי מס-הכנסה".

י. עצוב מאד מצבם של המורים בארץ. וזו הנבחרת המשופרת שלהם. אני מודאג. לא אכפת לי שהם לא ידעו תפיסה חזותית או אפילו הגיון. גם במתמטיקה נסלח להם, יש לחץ זמן ואולפן. אבל עברית? רבאק!

כ. הייתי צריך להתקשר, להעזר בנירית, ולהגיש ציון "משוקלל" של שנינו. בפעם הבאה. כשפותרים בבית, אף אחד לא יודע שעוזרים לך, ובשביל 50 אלף, מי שלא עושה את זה הוא באמת טיפש. בפעם הבאה.
נכתב על ידי , 28/12/2004 00:43   בקטגוריות ביקורת, .  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-8/2/2005 21:40



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)