לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

התפתחויות


עדכון על הטריקים והתעלולים של נגה:

כשנגה מרוצה ממשהו היא רוקדת. היא מנענעת את הכתפים מעלה מטה, פעם כתף ימין למעלה ושמאל למטה, ופעם להיפך. עכשיו תנסו את זה בעצמכם במהירות, ותבינו כמה זה חמוד. לפעמים היא גם מנענעת את הישבן מצד לצד.

כשאנחנו נותנים לה לאכול אוכל חם, למשל דייסה, אנחנו גורפים כפית ואז נושפים על הדיסה בכפית שתתקרר. עכשיו גם נגה נושפת.

נגה מאד אוהבת גם להאכיל אותי. היום היא אכלה במבה ואז נמאס לה, אז היא לקחה מהשקית במבה ושמה לי בפה. אין לי התנגדות.

לפעמים נגה עושה סיבובים במקום. עומדת, מתחילה להסתובב סביב עצמה, מסתובבת, נופלת לישיבה, קמה, וממשיכה לעשות סיבוב נוסף או סתם משהו אחר.

כשאני יושב על הרצפה, נגה באה ודוחפת אותי קלות כדי שאשכב ואז קופצת עלי כאילו היא עשתה לי איפון. גם נירית מצטרפת לפעמים לערימה משפחתית.

יש לנגה צעצוע שהוא דלי עם מכסה שיש בו חריצים רחבים, ודיסקיות עם ציורים של חרקים. השבוע היא הבינה איך להשחיל את הדיסקיות דרך החריצים לתוך הדלי. משחילה, מביטה, ומוחאת כפיים. ושוב.

נגה התחילה לשאול שאלות. מצביעה על משהו ואומרת "מה?" כדי שנגיד לה איך קוראים לזה.

הורדתי לנגה תמונות מהאתר של דיסני. תמונות של פו הדב (היא אומרת "פו" כשהיא רואה אותו ומתלהבת) ותמונות של במבי ("באבי") ודמבו ("פייייל!") הילדה מאושרת. אבל אין ספק שהחיה שהיא הכי אוהבת היא כבשה. "מהההההההה!"

נגה אוהבת ספרים. היא מדפדפת עד האמצע, לפעמים מדלגת לסוף, וכשמקריאים לה סיפור, היא משתתפת. לפעמים היא מקריאה לעצמה ומדברת לעצמה בתינוקית מדוברת באינטונציות של סיפור.

נגה התחילה להיות שימושית. היא מביאה דברים כשמבקשים ממנה. בעצם היא הביאה לי נעלי בית גם כשלא ביקשתי ממנה. כשנירית סיפרה לא על ארנב היא הלכה לסלון והביאה את ארנב הצעצוע שלה.

לפעמים יש לנגה מבט רציני כזה, מתרכז, כאילו היא רוצה להגיד משהו בטלפתיה. מסתכלת עלי או על נירית מקרוב קרוב, ומכווצת את הגבות. אחרי כמה שניות היא מחייכת וממשיכה כאילו כלום. מוזר.

את הצעצועים שנגה הכי אוהבת היא מחבקת. יש שלושה כאלו: הפרח שהיא קיבלה מהחברים שלנו ליום ההולדת, כוכב בד מנגן שקנינו לה בשוק של ראש העין, ושתי בובות שהיא מחבקת יחד: דאפי דק מחופש לבאגס באני ובאגס מחופש לדאפי. (Duck Season, Rabbit Season)

נגה יושבת עכשיו עלי והיא קצת קצרת רוח, אז אני אסיים פה.
נכתב על ידי , 17/1/2005 11:54   בקטגוריות נגה, .  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorage ב-21/1/2005 10:05



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)