לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

דו"ח שירות


בתכנית "הבוקר" הציג אריה מליניאק את אתר דו"ח שירות. אתר המאפשר להתלונן או לציין לשבח חברות מסחריות או נותני שירות שונים.

אני חושב שזה מקום קלאסי לתלונות בענייני ספאם, אבל בכלל שווה להעלות את המודעות לשירות בכל תחום. אז תתלוננו או ציינו לשבח. זה משפיע.





הכנתי היום עוף בתנור.
אני חוזר למי שלא הפנים (למשל אני):  הכנתי היום עוף בתנור!

אני.
עוף.
הכנתי.

עם תפוחי אדמה ורוטב ופטריות.

(לפי הוראות של נירית ומתכון של דפנה)

עוף.

יצא אפילו טעים.





בבלוג של דבי היה קישור לפלאש של דגדוג בחורה. עשוי נהדר. הוספתי לקישורי הפלאש שלי.




גם ההורים שלי חטפו שפעת. אני אתרחק מאנשים בזמן הקרוב.
נכתב על ידי , 17/1/2005 17:53   בקטגוריות עדכון, .  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-25/1/2005 14:54



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)