לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

איך עושה דג? - ועוד ענייני אוכל


אתמול נגה ציינה אבן דרך משמעותית מאד.

נירית נתנה לה קציצה, נגה נתנה ביס, ראתה שיש בקציצה בצל, הוציאה את פיסת הבצל וזרקה על הרצפה.

אני הייתי גאה מאד, נתתי לה נשיקה ובכלל זרחתי מעונג.

נירית לעומת זאת התבאסה, נאנחה, ואמרה שהנה, היא רואה את הפוסט מתקרב.

שאני אאכזב אותה?  :-)





לעומת זאת, היום האכלתי עם נגה את הדגים שלנו (טילאפיות). הם אוכלים אוכל דגים שנקרא במבה.

נגה שלחה יד לקופסא, וזרקה כמה פתיתי במבה לאקווריום. ראתה כי טוב, לקחה עוד מהקופסא, ושוב זרקה. את מה שנשאר לה ביד, היא ניסתה לתחוב לפה.

אני מחזיק אותה ביד אחת, את הקופסא עם האוכל ביד השניה, מנסה להזיז לה את היד, והיא מתעקשת. אני הופך אותה שלא תבלע, מכניס לה אצבע לפה ואומר "לא!!", אבל היא סוגרת את הפה חזק ומסתכלת עלי במבט של "נראה לך שיש לך סיכוי בכלל?"

לבסוף אני מצליח להניח את הקופסא הפתוחה במקום בטוח, מצליח להכניס אצבע לפה ומוציא חצי מהחתיכה שהיא הכניסה לפה.

החצי השני אבד בתוככי הילדה. אני משער שאני אראה אותו בקרוב ביציאה.

לפחות זה אוכל צמחי.

מה שכן, אחר כך היא שתקה לרבע שעה. כנראה שהאוכל הזה משפיע...
נכתב על ידי , 6/2/2005 14:05   בקטגוריות נגה, .  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולי כחולה ב-15/6/2006 16:07



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)