לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

מי יהיה השגריר? מי שמבין בריאליטי ידע לפני כולם.


אני ידעתי מי יבחר בתכנית "השגריר" לפני כולם. לבטח.

איך ידעתי? אני אגלה לכם מיד, אבל קודם, הפסקת פרסומות קצרצרה.





שימו דיאודורנט על כל הגוף, ובנות מיד יתחרמנו עליכם, או על עמוד. לא משנה, העיקר שתבזבזו הרבה דיאודורנט על כל הגוף ולא רק על בית השחי, כדי שהוא יגמר לכם מהר ותרוצו לקנות עוד. מוהאהאהא.





חזרנו אליכם.

אמנם נתנו לרינה מצליח להוציא כמה "פליטות פה" שכאילו יגרמו לאנשים לחשוב שמהרטה תיבחר, אבל זה היה פתטי. רינה אמרה ליעקב פרי "אל תסגיר דברים" בוועדה המוקדמת כששני המועמדים ירדו על מהרטה והוא נחלץ לעזרתה. היא גם אמרה לו "יש לך זמן עוד לשנות את דעתך" ברגע האחרון לפני שהוא הודיע על החלטתו, אחרי שנחמן שי הודיע שהוא בוחר במהרטה, והיא הודיעה שאיתן הוא הבחירה שלה, מה שגרם אולי לאנשים לחשוב שהיא לא מסכימה עם הבחירה של פרי. זה גם היה תרגיל.

אבל הם נפלו בגדול בעניין הסודיות. למה? תיכף תדעו.

עוד הפסקת פרסומות אחת אחרונה.





הורים, הידעתם שעכשיו אתם ממש לא חייבים להגיע להצגות בית הספר של ילדיכם? מספיק שאחד יגיע עם טלפון מהדור השלישי, והדור השני שלכם לא ירגיש מקופח.

בקרוב, שירות שליחת פרחים מרחוק דרך הטלפון ליום ההולדת של הילד, ונציג שלנו יוציא את הילדה מהגן.





שוב חזרנו.

עכשיו יש בעיה. חוק בתכניות הריאליטי קובע שמושכים את המתח עד לרגע האחרון. רואים את זה בתכניות כמו הישרדות. תמיד בהקראת פתקי ההצבעה הם מסודרים כך שכל הקולות של הצד המפסיד מוקראים, כדי לשמור על המתח. (אם יש 7 מצביעים, והתוצאה היא 4-3, לא יהיה מצב שבו 4 הפתקים המצביעים לזוכה יוקראו מבלי שיוצאו כל שלושת הפתקים של המפסיד.)

בבחירה של השגריר, התוצאה היתה 2-1. קלאסי. הבעיה היתה, שדווקא נחמן שי, ראש השופטים, היה בדעת מיעוט, והרי הוא צריך להציג את הצבעתו אחרון.

אם יעקב פרי ורינה מצליח היו מבשרים על הצבעתם ראשונים, כפי שהיה מתוכנן וצפוי, הצבעתו של נחמן שי היתה חסרת ערך. לא עושים דבר כזה בטלויזיה. לכן נחמן הכריז כי הוא יהיה הראשון שיתן את הצבעתו, אחר כך רינה, ולבסוף יעקב פרי. מה שמיד הוביל למסקנה שהוא במיעוט. רינה לא קיבלה את תפקיד "הקול המכריע", ולכן פרי נכנס לתפקיד.

ברגע שנחמן שי הודיע שהוא בחר במהרטה, היה ברור שרינה תצביע הפוך ממנו (כדי לשמור על המתח), ויעקב פרי יצביע כמוה. (אחרת יעקב ורינה היו מצביעים ראשונים, ונחמן שי היה מכריע)

אפשר לעשות מזה אחלה של חידת היגיון (עם הרבה יותר שופטים ומועמדים)
נכתב על ידי , 21/2/2005 17:06   בקטגוריות ביקורת, .  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירי ב-28/2/2005 14:52



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)