מונה הבלוג אטאק הולאם לכבוד
מלחמת הכריות ההמונית שמתוכננת ליום שני בכיכר רבין. אבל אני מבטיח הצפת פולו-אפ, או הצפה רגילה באותו זמן כמחווה אם לא נוכל להגיע (אני, נירית ונגה עם כרית הטיגר הקטנה שלה).
מעניין אם צה"ל יסמן את המשתתפים שם כבעלי סיווג בטחוני בעייתי, כמו שהוא עושה לשחקני RDND (יש פוסט בבלוג של wagamama וכתבה באתר ynet. אין לי כח לחפש את הלינק).
ונעבור לפרסומות, פרסומות חדשות צדו את עיני. הפרסומת ל RC קולה (בויאקא) משעשעת, אבל לא מתוחכמת. היא תרגיז כמובן נשים שמבינות ששוב יש פרסומת שמציגה נשים כפרס, אבל את טחנות הרוח האלו כבר מזמן הפסיקו לנסות לנצח. אני לא מתרכז במסר, אלא בטכנולוגיה דווקא. האנימציה פשוטה וחיננית.
לעומת זאת, הפרסומת החדשה של בזק פשוט מדהימה מבחינה טכנית. צפיתי ממש בפה פעור. כל הכבוד ליכולת. מזמן לא התרשמתי ככה מארט של פרסומת. כולל אלו מחו"ל ששולחים לי באינטרנט (כן, איתי, אני מתכוון בעיקר אליך).
וגם פה המסר מפחיד במיוחד: לא משנה כמה תנסה להתחמק, לא משנה אילו חיים יהיו לך, אפילו בחו"ל. הכל ישתנה, ורק בזק הוא המונופול שתמיד יהיה פה. אכן, אנשים יקרים, אין לכם ברירה. מוהאהאהאהא.
(ושי ודרור ציינו שהפרסומת של פלאפון על רקע השיר Cold as Ice, היתה אולי צריכה לשים לב למלות השיר המציינות Some day you'll pay the price, I know)
היתה היום שביתת תלמידים בבתי הספר. ראיתי גם את האתר שלהם. חבר'ה, כל הכבוד על יכולת הארגון.