לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

כריות קרב


מונה הבלוג אטאק הולאם לכבוד מלחמת הכריות ההמונית שמתוכננת ליום שני בכיכר רבין. אבל אני מבטיח הצפת פולו-אפ, או הצפה רגילה באותו זמן כמחווה אם לא נוכל להגיע (אני, נירית ונגה עם כרית הטיגר הקטנה שלה).

מעניין אם צה"ל יסמן את המשתתפים שם כבעלי סיווג בטחוני בעייתי, כמו שהוא עושה לשחקני RDND (יש פוסט בבלוג של wagamama וכתבה באתר ynet. אין לי כח לחפש את הלינק).





ונעבור לפרסומות, פרסומות חדשות צדו את עיני. הפרסומת ל RC קולה (בויאקא) משעשעת, אבל לא מתוחכמת. היא תרגיז כמובן נשים שמבינות ששוב יש פרסומת שמציגה נשים כפרס, אבל את טחנות הרוח האלו כבר מזמן הפסיקו לנסות לנצח. אני לא מתרכז במסר, אלא בטכנולוגיה דווקא. האנימציה פשוטה וחיננית.

לעומת זאת, הפרסומת החדשה של בזק פשוט מדהימה מבחינה טכנית. צפיתי ממש בפה פעור. כל הכבוד ליכולת. מזמן לא התרשמתי ככה מארט של פרסומת. כולל אלו מחו"ל ששולחים לי באינטרנט (כן, איתי, אני מתכוון בעיקר אליך).

וגם פה המסר מפחיד במיוחד: לא משנה כמה תנסה להתחמק, לא משנה אילו חיים יהיו לך, אפילו בחו"ל. הכל ישתנה, ורק בזק הוא המונופול שתמיד יהיה פה. אכן, אנשים יקרים, אין לכם ברירה. מוהאהאהאהא.

(ושי ודרור ציינו שהפרסומת של פלאפון על רקע השיר Cold as Ice, היתה אולי צריכה לשים לב למלות השיר המציינות Some day you'll pay the price, I know)





היתה היום שביתת תלמידים בבתי הספר. ראיתי גם את האתר שלהם. חבר'ה, כל הכבוד על יכולת הארגון.

 
נכתב על ידי , 1/3/2005 23:08   בקטגוריות שונות, .  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבלו’ש ב-12/3/2005 17:49



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)