לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

גם אני חולה


מאתמול אני חולה, שכבתי במיטה כל היום עם חום נמוך.

המוזר הוא שגם אחי חולה, גם אמא שלי חולה וגם עוד חבר שלנו חולה, עם אותם סימפטומים בדיוק. בבת אחת, באותו היום.

בשבת אני אמור לצאת לטיול רווקים (שזה כמו מסיבת רווקים, רק עם יותר אופניים). חסר לי שאני לא מבריא עד אז.





איזו ועדה מטופשת של הכנסת החליטה ששוטר יוכל להחליט שנהג הוא שיכור גם אם בדיקה הראתה שהוא לא מגיע לסף השיכרות. גם אם הוא בכלל לא שיכור, אלא, למשל, עיצבן את השוטר שהחליט שרק אדם שיכור יגיד לו משהו כזה.

דרוש שוטר אמיץ, שירשום דוחות על שכרות לנהג של ראש הממשלה, ולכל חבר בוועדה ההיא ברגע שהוא נכנס לאוטו. הרי רק אדם שיכור יחליט שלשוטר מותר להחליט לגבי שכרותו של הנהג למרות שבדיקה מראה את ההיפך.





שוטרים נכנסו לאוניברסיטת תל-אביב, רק כדי לתפוס סטודנט. פשוט טיפסו מעל הגדר.

באף מדינה מערבית אסור לשוטרים להכנס לקמפוסים. גם בארץ זה מעולם לא קרה עד ההפגנה האחרונה כמדומני.





רציתי לכתוב כמה הערות על טלויזיה, למשל שמורן אטיאס הפתיעה (הפתיעו?) לטובה למרות הפורמט שכמעט כולו תלוי אך ורק במזל. ולמרות האיטלקית הפתטית משהו (זה השטיק שלה, אמרה בצדק נירית.), אבל ההגשה היתה מקצוענית וחיננית בלי שום התנצלות על המחשופים.

והיו לי עוד כמה דברים לכתוב, אבל אני אשמור את זה לפוסט אחר.
נכתב על ידי , 17/3/2005 23:34   בקטגוריות עדכון, .  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Matan.d.c ב-21/3/2005 23:38



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)