לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

עסוקים, אבל אופטימיים.


אין לי הרבה זמן להגיע לבלוג. לא כמו שהייתי רוצה, לפחות. אבל זה לא ממש מונע ממני מלהיות מעודכן. התגובות הרי מגיעות אלי לאימייל. אבל אני מתרכז בגיחות קצרות. משתדל.

- גוגל הכפילו את נפת תיבת ה GMail שלי ל 2 ג'יגה. מגניב. עכשיו יש לשתי ההודעות שלי שם הרבה יותר מקום. (הודעת בדיקה והודעת תשובה לבדיקה עם CC לעצמה)

- כמות הספאם שאני מקבל (לחשבונות דואר אחרים) כל כך גדולה שהחלטתי להילחם קשות. ניסיתי כלי חיצוני או שניים, אבל אם אין לכם שרת דואר בבית (ורוב הסיכויים שאין לכם), זה לא שווה. אז אני מתרכז ב Rules של האאוטלוק שמזהים קצת יותר מחצי מהודעות הספאם, שולחים אותם לתיבה מיוחדת לסריקה ידנית שלי לפני מחיקה, ובעיקר צובעים אותם בצבעים עליזים. (אדום לתרופות, ירוק להצעות מפתות, צהוב לתוכנות OEM צרובות וגנובות וורוד מזעזע לפורנו). חוויה.

כל אימייל שעובר את הסינון מנותח ואני מנסה לסנן אותו לפעם הבאה. הבעיה היא שמנגנון הסינון מוגבל, כך שאני לא יכול לזהות כתובות בלינקים או מחרוזות מקוד המקור של ההודעה (מה שהיה עוזר נגד תמונות, למשל).

כשהפילטרים יהיו מאד יעילים, אני אולי אעלה אותם לפה כדי שמי שרוצה יוכל להשתמש בהם גם.

בינתיים המסנג'ר שלי מסרב להתחבר. חשבתי בהתחלה שהבעיה אצלי, אבל כנראה שהבעיה אצל מיקרוסופט. זמני ההתחברות מאד מצומצמים. במיקרוסופט לא ממש מדברים על זה באתר של מסנג'ר, אבל אתרים אחרים מלאים בתלונות עם מספרי שגיאה שונים ומשונים.

- אני עדיין הולך ברגל. סתם רציתי לציין.

- השבוע גיליתי שוב כמה רמת האבטחה בחלונות נמוכה, בעזרת תוכנה שמראה בשניות כל מיני ססמאות על המחשב ועל מחשבים אחרים ברשת. זה לא שלא ידעתי את זה קודם, אבל לראות ססמאות "סודיות" בעיניים זה שונה.

- נתקלתי בעוד משחק שטני. ללחוץ רק אם יש לכם המון זמן פנוי.

- סיפור המתח מהפוסט הקודם התפתח יפה. אם לא בדקתם את התגובות עד עכשיו, כדאי.

 

יאללה, חזרה לעבודה.

 
נכתב על ידי , 6/4/2005 17:28   בקטגוריות עדכון, .  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספלינטור ב-12/4/2005 21:10



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)