לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

המונים


כששמתי לראשונה את המונים הסופרים לאחור בבלוג, ואיפשרתי לכולם להשתמש בהם, לא ציפיתי לכמות כזו גדולה של אנשים שיאמצו אותם לחיקם. אני מאד שמח על כך. אני חושב שהפוסט ההוא גם קבע שיא תגובות.

אבל כמות הגישות שמגיעה לאתר שלי דרך המונים האלו מתחילה כבר להיות טיפה בעייתית. לפחות לזמן הקרוב.

זה לא עניין של כמות תעבורה. גודל הקובץ קטן. הבעיה מופיעה דווקא ב LOG של האתר, שצומח למעל 10 מגה ליום, וכמות האכסון המוגבלת שלי לא מרוצה מזה.

כבר זמן מה שיש מונה גם בשרת של נענע, במנגנון האתרים האישיים שלהם. אם יש לכם מונים בבלוג שלכם, אני אודה לכם אם תוכלו לעדכן את כתובתם לכתובת החדשה. (ההוראות כמו תמיד כאן)

כנראה שבזמן הקרוב המונים שבאים מהאתר הפרטי שלי יוחלפו בהודעה המבקשת לעדכן את הכתובת. מבאס, אבל אין מה לעשות כרגע.

(ולא. לא מכרתי את המונים לנענע)

:-)

 
נכתב על ידי , 27/4/2005 22:25   בקטגוריות שונות, .  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוֹבוּ פוֹלוֹניוֹם ב-13/5/2005 08:11



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)