לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

דיבורית - הסאגה


בכל יום אני הולך ברגל מהבית לעבודה וחזרה. 20 דקות הליכה בכל כיוון.

מאד עוזר לי בזמן הזה להאזין לרדיו, ולמזלי, יש גם רדיו בסלולרי שלי (נוקיה 3200). כיף גדול. אני הולך ומאזין (ושורק וירטואלית)

ופתאום.... בום, טראח.

מה קרה?

אין סאונד. חוט הדיבורית נקרע!

כלומר, אפשר לשים את הרדיו על רמקול, אבל באזניה לא שומעים כלום. נו-טוב. נקנה אזניה חדשה. הפעם נלך על סטריאופונית כדי להרגיש ממש ווקמן. שיהיה.

נכנסתי לחנות כזו של פלאפונים. משהו קצת דלוח. הייתי צריך לחשוד. היתה להם דיבורית בדיוק בשבילי. עלתה לי 42 ש"ח. יופי.

בעצם לא. תוך זמן קצר גיליתי שהחוט של האזניה לא מחובר טוב לתקע שלה, והוא זז ככה שהוא יקרע במהירות.

למחרת חזרתי לחנות. הראיתי את הבעיה. "אין בעיה" אמרה המוכרת, אני אדבר עם הספק, יביא לך אזניה אחרת. קיבלתי פתק, השארתי את האזניה, החלפנו טלפונים והלכתי.

למחרת (הכל בדרך לעבודה שלי, אז לא הייתי צריך ללכת במיוחד לשם) הגעתי לחנות. דיבורית חדשה חיכתה לי. אבל משום מה (הפעם בדקתי במקום) המיקרופון לא עבד.

שוב חיכיתי יום ללא דיבורית. בהליכה הביתה שמתי את הטלפון על Speaker, שיפצרתי אותו לכתף כמו Boom Box והרעשתי לכל הסובבים כל הדרך הביתה.

היום הלכתי לחנות ההיא שוב. הפעם המוכרת אמרה לי "הביאו לך הפעם דיבורית מקורית!". הדיבורית היתה אמורה להיות מקורית מראש, אבל מילא.

היא מוציאה לי אריזה שנראית כאילו שידכו אותה פעמיים. אני פותח ורואה את הדיבורית הראשונה שקיבלתי. זיהיתי לפי החוטים שמצמידים את הכבל. אני אוהב לשחק איתם. מסתבר שהם הדביקו את הקטע הבעייתי וניסו למכור לי את זה כחדש. הם גם שמו תוית מחיר של 69 ש"ח, כדי לנסות ולהרשים אותי.

לקחתי מיד את הכסף חזרה. והלכתי לחפש לי דיבורית אחרת.

בסופר פארם מצאתי סוכנות רשמית של אורנג', ואת אותה דיבורית ב 65 ש"ח, אבל במבצע! שניים במחיר 1!

חשבתי: מעולה. אני אקח דיבורית אחת לנירית, או למקרה שהדיבורית הזו תשבוק חיים. אבל היתה רק דיבורית אחת.

המוכרת ניחמה אותי, לא נורא. קח דיבורית לאוזן אחת, שעולה 55 ש"ח, בינתיים, ותבוא להחליף עוד יום יומיים.

הייתי מותש, אז אמרתי בסדר. בדקתי את הדיבוריות. הכל נראה אחלה.

בקופה לעומת זאת, לא שמעו על המבצע הזה. כמה טלפונים לדוכן, וקיבלתי התנצלות: "לא... המבצא לא על דגמים מקוריים".

הדגם הלא-מקורי עולה 40 ש"ח (שניים במחיר 1, אמנם) ומתאים לאוזן אחת. נראה די רעוע, האמת, אבל אזניה גדולה שיושבת על האוזן טוב.

ויתרתי בינתיים. אני אמשיך לחפש.

 
נכתב על ידי , 4/5/2005 14:23   בקטגוריות עצבני, .  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-11/5/2005 15:04



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)