לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

דברים קטנים



  1. מחר מתחיל הפיינל פור. כיף.

  2. שמתי לב למשהו מוזר. אמריקאים אומרים הרי  "D a r n" במקום  "D a m n". שמתי לב שכאשר כותבים את זה רגיל (בלי רווחים) אז Darn דומה ויזואלית מאד ל Dam. מעניין אם זו הסיבה.

  3. דרך חדר 404 הגעתי לאתר הגימטריה החביב מאד הזה. הידעתם שהביטוי בסוף הכל מסתדר זהה בגימטריה ל בועלת קרמבואים, ולביטויים הבאים: חבורת רמאים, יאללה איזה תחת, למכירה סובארו מרופא, רמאי ושקרן, רוסיה מוצצת, והכי טוב: קמר"ש אלור"ל (אני סומך עליכם שתדעו את ראשי התיבות, ואני יודע שזה צריך להיות הלור"ל)

  4. ראיתי את התכנית בערוץ 2 על מערכת החינוך. זה מרתיח אותי. אני חושב שכמו שנותנים קנסות על חניה או על לכלוך במקום ציבורי, צריך לקנוס הורים אם הילדים שלהם אלימים כלפי ילדים אחרים ברמה של סכינים או אגרופנים. צריך גם לקנוס מורים אלימים. בכל מקרה, אסור שהכסף יגיע לבית הספר הקונס.

  5. אני באמת חושב ש Linkedin הוא אתר שימושי לצרכים עסקיים. בחיפושים שעשיתי מצאתי שם כמות גדולה מאד של אנשי מפתח ואנשי עסקים רציניים. מעניין.
נכתב על ידי , 5/5/2005 23:18   בקטגוריות שונות, .  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-7/7/2005 10:53



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)