לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

מפניניהם של רס"רים


כשנגמרות הבדיחות על הבלונדיניות, ופולניות, ובכלל עדות, ובדיחות גסות, ובדיחות שחורות, ובדיחות על חיות (איזופוס, הזהר), אז מגיעים לבדיחות על רס"רים.
תמיד יש בדיחה כזו שהכל אמיתי. אבל העצוב הוא שפה גם זו לא בדיחה.
 
אז הנה דוגמאות לסיפורים על פניני רסר"ים, בהשראת הפוסט המופלא של קיפוד כזה והמשכו.
 

  • רס"ר לשלושה חיילים שפגש במסדרון: "אני רואה שאתם שלושתכם - צמד חמד!"

  • רס"ר: "אני מבקש לסובב את התרנים כדי שהדגלים יתנופפו לצד השני!"

  • רס"ר: עכשיו אני רוצה שתסתדרו במעגל גדול של 360 מעלות, ובאמצע מעגל קטן של 180 מעלות!"

  • רס"ר לחיילים שנוסעים במשאית פתוחה מאחור: "אל תשבו ליד הקצה האחורי, כי הנהג יתן ברקס ואתם תעופו החוצה." (הייתי שם)

  • רס"ר בבריכת השחייה: "אני מבקש קודם כל למלא את הברכה מהרדודים, ורק אחר-כך למלא את העמוקים". כשמישהו ניסה להגיד "אבל הרס"ר, יש חוק כלים שלובים..." הרס"ר ענה לו בנחרצות "אני קובע את החוקים בבסיס הזה!" (באדיבות ירון)

  • רס"ר לעובדי רס"ר: "אתם רואים את הגומות מסביב לעצים? מה שלא ישר - תעגלו!"

  • רס"ר: "עכשיו תעשה סיבוב של 360 מעלות ותחזור לאן שבאת."

  • רס"ר: "סמל! מה הדרגה שלך?" (באדיבות ירון)

  • ורס"ר אחר ביקש לצבוע את שפת המדרכה בכניסה לבסיס בשלושה צבעים: "אדום-לבן- אדום" (באדיבות ירון)

  • רס"ר: "אני אעניש אתכם ברחל בתך הקטנה" (באדיבות שירי)

  • איך אפשר לשכוח את "קחו את שני השולחנות האלה ותסדרו אותם בח'" - הקלאסי (באדיבות שירי)

  • הרס"פ (שזה רס"ר בפוטנציה): "פיתה סורית יורה 365 מעלות מסביב" (באדיבות אירי)

  • רס"ר לפני טקס יום כיפור: "אסור לכם לזוז כל הטקס, אבל מותר לכם להזיז את אצבעות הרגליים כדי להזרים את הדם כדי שלא תתעלפו" (באדיבות Fake Plastic Girl)

  • "תסתדרו בשלשות ושכל אחד יבדוק שיש מאחוריו שלושה אנשים..." (באדיבות טרמפיסטית)

  • "מה שהרס"ר אמר בטקס השבעה אחרי שמישהי התעלפה: "אסור לכם לשתות אבל אל תתיבשו." (באדיבות טרמפיסטית)
אכן, תענוג.
 
למען הסדר הטוב, אני חייב לציין שפגשתי גם יוצאי דופן, אבל תמיד החליפו אותם במישהו יותר "מתאים" לתפקיד.
  
 
נכתב על ידי , 3/10/2003 00:21   בקטגוריות .  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חגית ב-19/9/2006 16:59



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)