לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אזהרה - תוקף פוטנציאלי


קיבלתי הרגע דיווח ממישהי שאני מצ'טט איתה מדי פעם.

לפני שעה בערך היא חזרה הביתה ברחובות אשדוד, ומישהו ניסה לתקוף אותה.

 

הנה תקציר התאור:

 


Eliram says: מה קרה?


T says: הייתי בדרך לבית לפני איזה חצי שעה ופתאום אני שומעת מישהו רץ אז לא התיחסתי בהתחלה ואז הוא קפץ עליי מאחור ותפס אותי מאחור.


הוא תפס אותי בזרועות אז הזזתי את היד שלי אחורה ונתתי לו מכה עם המרפק בבטן


אז הישתחררתי ממנו ואמרתי לו מה הוא רוצה ממני אז הוא אמר לי שהוא רוצה כסף


אז אמרתי לו שאין לי אז הוא המשיך לשאול אותי אם יש לי

Eliram says: היית צריכה לצרוח בכל הכח ולברוח!


T says: אז אמרתי לו עוד הפעם שאין לי אז הוא תפס לי את החזה וניסה להוריד לי את החולצה אז העפתי לו את היד ונתתי לו מכה


Eliram says: אוי ואבוי!


T says: ואז התחלתי לרוץ ואז ראיתי כמה אנשים שאני מכירה אז הלכתי אליהם


T says: אני לא טיפוס של לצרוח ולברוח


Eliram says: וגם לבעוט בביצים תוך-כדי.


T says: אני ממש בשוק מהעניין הזה


T says: איזה דפוק


Eliram says: באמת דפוק. הוא היה גדול? בן כמה הוא נראה?


T says: בפנים הוא היה נראה צעיר בן 15 16 אבל הוא היה יותר גבוה ממני אבל רזה


 

אז לכל הבנות שמסתובבות באשדוד, ובכל הארץ, במקרה כזה, בעיטה לביצים של החלאה, מפתחות לתוך הגוף, אצבעות לעיניים, ולצעוק לעזרה.

לא להפסיק להתנגד אפילו לרגע! היא עכשיו בבית ובמצב מאושש רק בגלל שהיא התנגדה.

 

נכתב על ידי , 12/10/2003 02:23   בקטגוריות עצבני, .  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דבי ב-14/10/2003 12:16



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)