לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

מונה לכל פועל!


מאז ששמתי את המונה הסופר לאחור אל הבלוג-Attack הבא, קיבלתי בקשות רבות במייל מאנשים שרצו גם הם לשים ספירה לאחור אצלם בבלוג.

מחיילים שרוצים פז"מומטר עד סוף השירות, ועד תלמידים שרוצים לדעת עוד כמה זמן נשאר עד החופש הבא.

אז הנה, יש מונה לכל מי שרוצה.

 

הדרך הקלה

1. לוחצים על הקישור הזה ומייצרים קוד מתאים. מסמנים את כל הקוד ומעתיקים.

2. הולכים לעריכת רשימה בבלוג שלכם. נכנסים לעריכת פריטים. מוסיפים פריט חדש.

3. מדביקים את הקוד בכותרת הפריט החדש, ושומרים. (אין צורך בהוספת קישור)

 

אם אתם מוסיפים את המונה לבלוג שלכם, אני מבקש שתצביעו עבור הבלוג שלי פה (הנה הסבר), ושתכתבו בתגובה פה קישור לבלוג שלכם, ולקראת מה אתם סופרים.

 

 

הדרך המסובכת

לצורך הדוגמא, אני שמתי מונה שסופר עד תחילת שנת 2006. כלומר עד ה 1/1/2006 בשעה 00:00

את הקוד חייבים לשים בכותרת הפריט ברשימה.

 

בשביל לקבל את המונה הזה הקוד הוא:

 

<EMBED src=http://planet.nana10.co.il/eliram/counter.swf?T=200601010000 WIDTH=200 HEIGHT=36>

 

אם אתם רוצים לשנות את זמן היעד לסוף הספירה, תשנו את המספר שמופיע אחרי =T

 

יש ארבע ספרות של שנה, שתי ספרות חודש, שתי ספרות יום בחודש, שתי ספרות שעה ושתי ספרות לדקות (משמאל לימין).

חייבים לשים את כל 12 הספרות, אחרת העניין לא יעבוד!

 

דוגמא נוספת, אם אני רוצה לספור עד לתאריך ה 28 בפברואר שנת 2012 בשעה שלוש וחצי אחרי הצהריים, הקוד יהיה:

<EMBED src=http://planet.nana10.co.il/eliram/counter.swf?T=201202281530 WIDTH=200 HEIGHT=36>

 

- את התיאור של הספירה אפשר להוסיף כפריט הבא ברשימה, אחרי הפריט שמכיל את המונה.

- צבעים לא ניתן לשנות. זה מה יש.

- בסוף הספירה מופיע כיתוב "סיום". אין ספירה קדימה.

- כשלוחצים על המונה, מגיעים לבלוג שלי. זה בכוונה, וזה חוסך שאלות כמו: מאיפה המונה?

 

אם אתם מוסיפים את המונה לבלוג שלכם, אני מבקש שתכתבו בתגובה פה קישור לבלוג שלכם, ולקראת מה אתם סופרים.

 

אני מקווה שתהנו.

 

 

במקרה של בעיות:

- קודם כל תבדקו שהשעון והתאריך במחשב שלכם מכוונים.

- כדאי לוודא שהקוד הועתק בצורה מדויקת

- תבדקו שלא החלפתם בטעות בין החודש ליום בקוד. שימו לב לדוגמאות.

- אם עדיין יש לכם בעיה, תכתבו לי תגובה פה. חובה לציין את מספר הבלוג, רצוי מאד גם להשאיר אצלכם בבלוג את הקוד שלא עובד, כדי שאני אוכל לבדוק מה הבעיה.

נכתב על ידי , 18/10/2003 02:42   בקטגוריות אינטרנט, .  
980 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   13 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-8/10/2008 10:41



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)