לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

שכלולים מתוכננים למונה: צבעים, ומונה שסופר קדימה


רוצים מונה ספירה לאחור משוכלל יותר?


החלטתי לשכלל את המונה בזמן הקרוב אם אזכה בתחרות הרייטינג (פרטים למטה).


השינויים המתוכננים:


- ניתן יהיה לספור גם קדימה ולא רק לאחור.
- אפשר יהיה לבחור בין כמה צבעי רקע בסיסיים שונים
- אפשר יהיה לבחור בין כמה צבעי טקסט שונים


כבר עכשיו ישנו טופס שבעזרתו ניתן לחולל קוד למונה בקלות. גם הטופס יעודכן בהתאם לחידושים, וכל האופציות יופיעו שם. ברגע שהמונה המשוכלל יעלה, תופיע כאן בבלוג הודעה. המונים הקיימים ימשיכו לעבוד כרגיל, ללא שינוי.


***


אם אתם מעוניינים לעזור לי לזכות בתחרות (שמסתיימת היום!), הנה ההוראות כיצד להצביע:


1. מעתיקים את כתובת הבלוג שלי:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=11990


2. הולכים לדף ההצבעה
3. בראש הדף מדביקים את כתובת הבלוג שלי, ולוחצים על הספרה 8 בכתום שבתוך העיגול.
4. בפעם הראשונה שמצביעים, צריך להרשם באימייל. אחרי ההרשמה צריך להצביע שוב כדי שההצבעה תיקלט.


חשוב: אם מספר ההצבעות לא עלה, לוחצים שוב! כי ההצבעה לא נרשמת לפעמים, אפילו אם קיבלתם הודעה שאומרת "תודה על הצבעתכם". ברגע שההצבעה שלכם תרשם, ותנסו להצביע שוב, תקבלו הודעה "לא ניתן להצביע יותר מפעם ביום".


אם אתם באמת רוצים לעזור לי לזכות, דברו אם אנשים שאתם מכירים, חברים שלכם בעבודה (החבר'ה במשרד בטח ישמחו לעשות משהו שונה לשם שינוי), ילדים מהכתה (אם אתם בקייטנת מחשבים, למשל), אנשים שאתם בקשר איתם במסנג'ר או ב ICQ. זה היום האחרון להצבעה, הצבעה אחת מכל אחד וזהו.


***


כבר כמה פעמים ביקשו ממני מונים שבמקום לספור לאחור, יספרו קדימה. למשל "כמה זמן עבר מאז הבר-מצוה", או "כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה ש..." (הייתי בחו"ל?  אכלתי במסעדה?).
מכיוון ששינוי כזה לוקח זמן, ואין לי הרבה זמן פנוי (בניגוד למה שנדמה), דחיתי את העניין. אני מקווה שעכשיו זה יקרה.


ושוב תודה רבה לכל אלו שמצביעים. הערות לסיום:
- הופיעה כתבה של עידו קינן ב NRG בנושא, ואני מצפה שכמות ההצבעות לבלוגים השונים תעלה דראסטית.
- נפסלו הצבעות לבלוג שעקף אותי אתמול, אני משער שזה בשל נסיון להטות את התוצאות.
- warg הציע שכדאי לתת תמריץ לאנשים כדי שיצביעו. אני מקבל את זה, וזו אחת הסיבות שבשלן כתבתי את הפוסט הזה.
- במקרה שלא אזכה, אני משער שהשכלולים הנ"ל במונים יקרו בכל זאת, אבל זה פשוט יקח הרבה יותר זמן.
- אני אחזור לכתוב פוסטים נורמלים בקרוב, אל דאגה.
- ואת הקישור להוראות להוספת המונה, ניתן למצוא ברשימות בצד.
נכתב על ידי , 17/7/2005 11:00   בקטגוריות אינטרנט, ., תחרות, ישראבלוג  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   9 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרי ב-31/7/2005 23:55



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)