לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

חם לי


אני יושב במשרד, ברדיו מדברים על כך שגל החום חוזר. ספרו לי על זה!
המזגן להזכירכם שרוף, טכנאי יגיע היום כנראה ובינתיים רק עשר בבוקר ונחילי זיעה כבר עושים את דרכם ממצחי אל עבר הגב. לא נעים להרגיש כמו מעיין מים חמים, תאמינו לי.

אני מנסה לשתות כמה שיותר, אבל זה לא ממש עוזר. נראה כאילו המים עוברים ישירות מהגרון לבלוטות הזיעה.

אחד המחשבים מוחה. חם לו מדי והוא מצפצף לי: CPU ב 65 מעלות. אני מכבה אותו בינתיים, לא זקוק לו.

לפחות במקרר יש שלוקים - מין צינורות שמכילים קרטיב קר, אבל אני שומר אותם לשעות החמות באמת, כשיכלו כל הקיצין.

אני חושב שנזלה לי פיסת מח מהאוזן, מה שדי סביר אם הגעתי למצב שאני מסוגל לחשוב משהו אידיוטי כזה, מה שהופך את זה למחשבה לא ממש אידיוטית. אין לי כח אפילו לפתח את קו המחשבה הזה.

חם!

כבר הזכרתי שחם לי?

***

בכל אופן, מתחרה חדשה מתפוז הבליחה בשעות האחרונות וצמצמה פערים. יכול להיות שיש לה המון חברים במסנג'ר וב ICQ, ויכול להיות שגם היא מחפשת קיצורי דרך. אין לי מושג.

אני שוקל להוסיף תזכורת הצבעה קטנה לכל מונה. לפי ההערכה שלי יש מאות מונים כאלו בבלוגים בישרא, אם לא יותר. אולי הגיע הזמן לניצול קטן שלהם? התזכורת לא תפריע למונה לספור, ותעלם (כמובן) בעוד שבועיים לכשתסתיים התחרות. אני יודע שיש כאן דילמה קטנה.

מה דעתכם?
נכתב על ידי , 18/7/2005 09:59   בקטגוריות עדכון, ., תחרות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא ב-25/7/2005 10:50



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)