לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

בבלוגים אפשר לספר הכל


כבכול בוקר, אני עובר על כמה בלוגים שהתעדכנו, הקבועים שלי. איכשהו, הגעתי לבלוג של ילדה בת עוד מעט 14 שכתבה אתמול בלילה פוסט על כך שהיא החליטה לספר להורים שלה על אונס שהיא עברה אחרי שחברה שלה סיפרה לה שאותו אדם (בן 16) תקף מינית גם אותה.

אני כבר אומר שאני בכוונה לא שם קישור לבלוג ההוא. יש שם המון תגובות גם ככה, וזה לא העניין. זה בדיוק מסוג הדברים שאנשים כותבים כדי לפרוק, ולפורום מצומצם.

יש לי כבר נסיון רב בזיהוי סיפורים מפוברקים, אולם הסיפור שלה נראה לי אמין מכל הכיוונים ומזעזע למדי. היא כותבת ומתארת את האירועים באופן רהוט, ולקחה החלטה אמיצה שאני מאד מקווה שהיא תוכל להוציא אל הפועל.

אני מקווה שהיא עכשיו במשטרה, עם ההורים, או בבדיקות רפואיות כדי להכין דו"ח שיעזור להרשיע את המנוול. אם החברה שלה היתה מספרת לה שהוא ניסה לתקוף אותה, אולי היא היתה יכולה להמנע מהעניין.
וברור שהוא תוקף סדרתי, כך שבטוח שאם היא לא תתלונן, יפגעו עוד בנות.

היא נשמעת מאד חזקה. אני מאחל לה שהיא תוכל להתגבר על העניין הזה לחלוטין.

 
נכתב על ידי , 19/7/2005 10:17   בקטגוריות עצבני, ., אינטרנט, ישראבלוג  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון? ב-21/7/2005 00:26



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)