לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

תחרות רצינית


ושוב פוסט בענייני התחרות. להזכירכם, אני מתחרה בתחרות בלוגים על פרס של אלף שקלים. כרגע אני מוביל, אך נראה שלא לזמן רב. נכנס גורם חדש לתחרות.

(תקציר למי שלא רוצה לקרוא את כל הפוסט: תלחצו ותצביעו עבור "בסוף הכל מסתדר".)

(הבלוג הזה הפך להיות בין השאר גם מקור דיווח על דינמיקה של תחרויות, וזה מעניין, גם אם אני לא ממש אובייקטיבי)

[קטע נמחק]

בינתיים אני מתכוון להגביר את המאמצים, ולגייס את החברים, את הקולגות מהעבודה, את המשפחה (ההורים שלי מצביעים, גם האחים שלי, האחיינית שלי, וגם בת-דודה או שתיים), וכמובן את הקוראים שלי בבלוג, שאני לא רוצה להרעיף עליהם (עליכם) יותר מדי מחמאות כדי לא להחשד בהתחנפות, אבל באמת שאתם אחלה, הרבה יותר משציפיתי. התחרות הזו חשובה לי, אז תודה רבה.

אז נא להצביע פעם ביום ולוודא שההצבעה נחשבה ומספר ההצבעות עלה. למי שמצביע בפעם הראשונה, כדאי לקרוא כאן.
נכתב על ידי , 21/7/2005 09:21   בקטגוריות תחרות, .  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-24/7/2005 01:30



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)