לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מזל טוב


לאחי יש היום יום הולדת. זו סיבה מצוינת לאחל לו מזל טוב בבלוג, והוא גם יקבל ברכת מזל טוב אישית בערב, בארוחה המסורתית אצל ההורים.

מכיוון שאין לו בלוג (מוזר, באמת), ומכיוון שרובכם לא מכירים אותו בכלל (הוא מגיב כאן לפעמים, אבל הוא לא מגיב קבוע), אז זו סיבה מצוינת בשבילכם לאחל לו מזל טוב. (הוא בן 32, ממש ילד קטן)

מזל טוב

***

למי שתוהה, הפעלתי פרו זמני לשבועיים. זה היה עקב צורך שעלה. בעוד שבועיים, כנראה שאחזור לבלוג הרגיל. בינתיים אין פרסומות בראש הבלוג (כמו בימים הטובים), יש לוח שנה (הוספתי, זה נוח ושימושי) ואין תיבת מסרים (אני מעדיף את הצ'ט שלי).

***

משהו אומר לי שפוסט קצר יהיה בדיוק הדבר הנכון לעשות אחרי כל הפוסטים המאסיביים בזמן האחרון. אז הנה הוא כבר נגמר.

חוץ מזה, נכון שאני צריך להזכיר לכם על התחרות? ונכון שמי שעוד לא יודע גם צריך הסבר? ידעתי!
נכתב על ידי , 29/7/2005 11:59   בקטגוריות יומולדת, ., משפחה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירון ב-31/7/2005 16:11



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)