לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

על פניו נראה שזכיתי בתחרות


אני כבר כל כך פרנואיד, שאני עוד לא בטוח. אני אחכה עד הבוקר. איזו דרמה.

ב 12 בדיוק נסגר אתר ההצבעה ל 40 דקות, והמתח היה מורט עצבים. אבל בינתיים קיבלתי כבר אימייל המאשר את הזכיה, כך שאני סבור שהעסק גמור.

מלה טובה לבן דובר, ברשותכם. לאיש יש כוונות טובות, וזה חשוב. הוא השקיע והצליח לתת פייט רציני עד השניה האחרונה, וקצת אחרי. למזלי התחלתי בתחרות לפניו, גם זה חלק מהעניין. הרבה השמצות עפו בינינו במהלך התחרות, ועדיין אני מסתייג מכמה דברים שהוא עשה, אבל בשלב מסוים הסכמנו להפסיק עם הניגוחים ההדדיים, והוא עמד בזה בכבוד. אני מבקש לא לכתוב כאן בתגובות דברים פוגעים נגדו, כפי שאני לא נהנה לראות אצלו תגובות פוגעות נגדי. תגובות כאלה ימחקו מיד!

כמה הבטחות שצריך לקיים:

קודם כל, אם זכור לכם, הבטחתי את זה:

אני זונת רייטינג

בפוסט הראשון שכתבתי על התחרות, הבטחתי שאכתוב את השורה הזו במידה ואזכה. אז אכן, בזבזתי הרבה זמן בשביל רייטינג ובשביל כסף, ואני מודע למה שזה אומר עלי. לפחות החודש.

בנוסף, יש את עניין המונים שישוכללו עוד השבוע. כפי שהבטחתי, אפשר יהיה לבחור צבעים, ותהיה ספירה לפנים ולא רק לאחור. אני אודיע ברגע שהמונים החדשים יהיו זמינים.

והכי הכי חשוב (אני מרגיש כמו באוסקר פתאום. מוזר.), תודה רבה לכל אלו שהיו פה, הצביעו, תמכו ואמרו מלים טובות, נלחמו למעני בתגובות ובצ'אט, ובכלל עשו לי טוב על הנשמה לדעת שיש לי כאלו קוראים. אני לא אזכיר שמות עכשיו, כי אני לא רוצה לפספס, אבל בפוסט הבא יהיו שמות.

ממחר חוזרים לפוסטים רגילים. לילה טוב לכולם!
נכתב על ידי , 1/8/2005 00:43   בקטגוריות תחרות, .  
143 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של irisdall ב-5/8/2005 20:09



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)