לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

קוד קטן


ביומיים האחרונים הייתי קצת חולה, למי שתהה למה לא מגיע פוסט נוסף. ישנתי המון. גם נגה חולה (שנינו מבריאים, לא לדאוג), וכך שנינו יושבים חולים בבית ומשעשעים האחד את השני. למשל, ישבנו אתמול בבוקר וצפינו בערוץ הראשון: פינוקיו, נילס הולגרסן והלב. איזו נוסטלגיה. עברו יותר מעשרים שנה מהפעם האחרונה שבה נשארתי בבית חולה וצפיתי בנילס. אצל נגה זו הפעם הראשונה, כמובן.

זו גם הסיבה להתמהמהות פוסט התודות. הוא דורש השקעה של יותר מכמה דקות שיש לי כל פעם לענות על תגובות או לכתוב פוסט.

***

inter8ing0705win5660455456

הם ביקשו כל כך יפה, אז שמתי. זה הקוד המפורסם.

***

10 דברים שלא ידעתם עלי:

1. אני לא ממש יודע לספור.

(זה הומור כזה, עזבו)

***

לילה טוב לכולם. יש לי עוד פוסטים בקנה, למשל פוסט מרתק על פטריה ענקית. יש לי גם מונים לשכלל עד סוף השבוע, אז אני הולך עכשיו לישון.

***

כמעט שכחתי. מרוב עצים לפעמים לא רואים את היער, ופרסום חשוב לא פחות מכסף. לכו ותקראו את הפוסט הזה אצל בן דובר. המטרה אכן חשובה, ואפשר לגייס אליה כסף בכל מיני דרכים, או להתנדב לעזור. (תחסכו ממני בבקשה תגובות אישיות שליליות. אם אכפת לכם, תפעלו בצורה חיובית, שם)

 
נכתב על ידי , 2/8/2005 00:46   בקטגוריות שונות, ., טלויזיה, תחרות, בריאות, נגה, הומור  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-3/8/2005 16:01



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)