לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

User Friendly


(הניסוחים שונו קצת, אבל ממש לא הרבה)

רגע לפני שאני יוצא מהמשרד, אני מעיף מבט באימייל.

רקע: בצהריים הגבתי לבלוג כלשהו בתפוז. עכשיו הגיע אלי מייל חדש:

 

מייל:  שלום אלירם, קיבלת מסר חדש מתפוז בלוגים, בנושא זה שקיבלת תגובה להודעה שלך בתפוז. הנה לינק!

אני לוחץ על הלינק, נפתח הדפדפן. זה לוקח קצת זמן, מה לעשות.

דף אינטרנט:  ברוך הבא למערכת המסרים שלנו. יש לך המון מסרים, ואחד חדש ומהבהב.

אני לוחץ על ההודעה החדשה כדי לפתוח אותה.

חלון קופץ חדש: הי, ביקשת שנודיע לך משהו, אז הנה אנחנו מודיעים. קיבלת תגובה על ההודעה שלך, אבל אנחנו לא נגלה לך מה התגובה עדיין, או באיזה בלוג זה, אלא רק נציג לך לינק נוסף בדרך לתגובה הנכספת. בהצלחה! (ובברכה, צוות תפוז אנשים)

אני לא מוותר ולוחץ על הקישור.

חלון שלישי נפתח: כאן יש את הבלוג שאליו הגבתי. יופי. התקדמות. יש אפילו את התגובות למטה. התגובה שקיבלתי מכילה מלה אחת: "תודה". אין אפילו תוכן לתגובה, רק כותרת.

סוף סוף. אני בזבזתי המון זמן, ותפוז הרוויחו 3 קליקים, בשביל שאני אוכל לקרוא מלה אחת.

לעומת זאת, כשמגיבים לתגובות שלי בישראבלוג, אני אפילו לא צריך לפתוח דפדפן אם אני לא רוצה לענות. יבורך יריב.

וזו הסיבה שאני לא ממש מגיב לבלוגים בתפוז.
נכתב על ידי , 10/8/2005 22:01   בקטגוריות אינטרנט, ., ביקורת, שחרור קיטור, טיפ מחשבים, ישראבלוג  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-16/8/2005 13:20



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)