לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

משהו שקשור לאריאל שרון?


השערים נסגרו, החיילים נכנסו, המוני כתבים נפרשו בשטח (12 מוקדים בערוץ 10) והעימותים החלו. עימותים לא אלימים. העימותים יחריפו, ועדיין יהיו לא אלימים. יש דברים שחייבים להיות קשים, אסור שיקרו בקלות. ההחלטה להכניס מצלמות פנימה היא החלטה נכונה, צריך לצעוק מה שקורה, ולחרוט טוב טוב בתודעה שישראל מוציאה את עצמה מעזה תוך קונפליקט פנימי ענק. מעין כרסום הרגל כדי להמלט ממלכודת, אבל כמובן שזו השוואה פשטנית. את הבעיה נצטרך לתקוף מכיוון אחר.

***

בטח שמעתם שמישהו ניסה למכור את התחבושת המקורית של אריאל שרון ב Ebay. הוא תמחר אותה ב $10,000. אני לא יודע אם מישהו קנה אותה או לא, אבל מישהו אחר לפחות הולך להרוויח מהעניין. הוא מוכר סט תחבושות מאותה התקופה במצב חדש, במחיר התחלתי של $200.

***

הבוקר שמעתי שוב בגל"צ את הפרסומת המעצבנת למפעל הפיס. הפרסומות שלהם כמעט תמיד מעצבנות אותי, ואני די סובלני כלפי פרסומות בדרך כלל. הם הולכים על שיטה של חזרה בלתי נלאית, ג'ינגלים שנדבקים במיוחד עד כדי כך שאני חייב להעביר תחנה לפעמים.

בסדרת הפרסומות האחרונה דווקא אין את הטריקים האלו, אבל יש משהו יותר מעצבן. למי שלא מכיר, זו סדרה ב"כיכוב" נהג מונית (קריין שקולו נשמע מוכר, שאני בטוח שמעולם לא נהג במונית), שפעם מספר איך לקחו אותו לעשות קמפיין למפעל הפיס, ופעם מספר שיעזבו אותו כי יש הגרלה.

אבל הפרסומת שהרגיזה אותי היום פשוט מעודדת נהגי מוניות לעבור על החוק ולא להפעיל מונה. נכנס נוסע, הנהג מציע לו מחיר של 20 ש"ח. זו כבר עבירה על החוק. הנוסע מתעקש שהנהג יפעיל מונה, והופ, מיד יש עבודות בכביש. הנוסע ששמר על החוק והתעקש יצא פראייר וגם הפסיד כסף, הנהג הרוויח (והיה מרוויח בכל מקרה, כי גם 20 ש"ח בטח היו מחיר מופקע), והמוטו? לא "תסתכן", לא תיקח כסף!

אני כבר רואה את הפרסומות הבאות: נהג המונית נוסע למוסך ומשכנע את המוסכניק לעבוד בלי קבלה (מה אכפת לך? קח צ'אנס!) אחר כך הוא עובר באור אדום ברמזור (ממילא אין אף אחד בכביש, אם לא תיקח צ'אנס לא תרוויח זמן!) כאשר כשהמכונית שעומדת לידו ברמזור ומתעקשת לעצור באור אדום מיד מקבלת עונש בדמות משאית שנכנסת בה מאחור. פראייר, כבר אמרנו?

נו, למה כבר אפשר לצפות ממי שמתעסקים בהימורים?

***

אליפות העולם באתלטיקה היתה תענוג. צברתי יותר שעות ערוץ 33 מאשר צפיתי בכל החיים, לדעתי. האמריקאים יחזרו הביתה לעשות שיעורי בית כשזה נוגע למרוצי שליחים: איך לא מפילים את המקל בהעברה, איך לא עוברים מסלול לפני שכבר מותר, וגם אולי ללמוד איך גם כשהמקל נופל, להרים אותו ולהמשיך לרוץ.

מישהו יודע למה מטילי הכידון פוסלים את התוצאות הגרועות שלהם?

וכמו שכבר כתבתי לא מזמן, למה לעזאזל הרצים למרחקים ארוכים מאטים עד כדי הליכה ב 10 המטרים האחרונים? אני לא מאמין שנגמר להם הכח. אתמול אצנית מבריטניה כמעט הפסידה מדליית ארד אחרי שזו מפולין כמעט עקפה אותה בקו הסיום (היא עקפה אותה מטר אחר-כך). זה גמר אליפות העולם! את מתאמנת כל החיים כדי להופיע במעמד כזה! תרוצי!

***

ז'ניה ועובד זכו בצורה מרשימה ברבע מליון ש"ח כל אחד. זה אמנם היה לפני חודש ורק שודר אתמול, אבל הסוד נשמר יפה, וכל הכבוד להם. הבנות הפסידו אחרי שאחת מהן התעקשה שצילום של מגדל דוד לא נמצא בירושלים מכיוון שיש שם קשתות, למרות שלפחות שישה אנשים שונים אמרו להן באופן בטוח שהתמונה בירושלים. מה שמזכיר לנו שאם זה נראה כמו ברווז, ואם זה מגעגע כמו ברווז, אז זה כנראה ברווז, ולא משנה אם אנחנו בטוחים שלא.

***

אה, כן. גיליתי בחשבון הבזק שפספסתי את סיום המבצע של ה ADSL, ובחשבון הופיע חיוב של 110 ש"ח במקום 50. התקשרתי נרגז לבזק, ומיד קיבלתי הצעה למחיר של 35 ש"ח לחודש, שיוחל רטרואקטיבית (כלומר אני אקבל החזר). אמנם יש התחייבות לשנה, אבל במחיר כזה זה שווה את זה.
נכתב על ידי , 15/8/2005 09:45   בקטגוריות ביקורת, ., אקטואליה, אינטרנט, שחרור קיטור, פרסומות, צרכנות, ספורט, טלויזיה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דבי ב-21/8/2005 22:41



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)